Delligatti je idejo za dvojni hamburger dobil leta 1965 kot vodja McDonald'sove podružnice v Pittsburghu v Pensilvaniji, je poročal Wall Street Journal.
Potreboval je dve leti, da je prepričal vodstvo verige, da je lahko poskusil še z nečim novim, ne le ponudbo enostavnih hamburgerjev, ocvrtega krompirčka in pijače.
Prodaja v njegovi restavraciji se je takoj povzpela za 12 odstotkov in že leto zatem je McDonald's njegovo idejo posvojil in jo razširil po celotnih ZDA, nato pa še po svetu.
Zaslovel po vsem svetu
Sestava hamburgerja - dva goveja polpeta, posebna omaka, solata, sir, kumarice in čebula v bombetki s sezamom - je postala del glasbe v oglasu, Big Mac pa je postal zaščitna znamka, po kateri je McDonald's znan po vsem svetu.
Znameniti časopis Economist je začel uporabljati celo Big Mac indeks, s katerim primerjajo tuje valute glede na ameriški dolar.
"Niti sanjalo se mi ni, da bi moja stvaritev lahko postala del Amerike," je po poročanju nemške tiskovne agencije DPA nekoč dejal Delligatti. "To ni bil izum žarnice. Žarnica je bila že tam. Moral sem jo le priviti," je povedal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje