Tehnologija, ki vonj ustvarja, je podobna tisti, ki jo uporabljajo v oglasih v revijah. "Dokler ne uporabljajo škodljivih kemikalij, je vse v redu," je povedala neka rahlo zmedena ženska in se zamislila nad piškotnim vonjem na postaji. "Hočejo prodati mleko? Gre za to?"
Dišeči plakati so namreč del kampanje, ki so se je domislili pri kalifornijskem svetu za predelavo mleka, katerega legendarna kampanja "Got Milk?" že 13 let krasi zvezdnike z mlečnimi brki.
"Vonjarsko" oglaševanje je bilo že dolgo časa glavno orodje parfumskih podjetij v revijah, je pa prav gotovo novost pri oglaševanju mleka. Jeff Goodby, predsednik oglaševalskega podjetja Goodby, Silverstein & Partners, ki so kampanjo oblikovali, je dejal, da ni vedel za nobeno drugo kampanjo, ki bi bila tako ustvarjena za naravo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje