Ta se je zato odločila, da bo odgovornost za nevzgojene turiste naprtila potovalnim agencijam in turističnim vodičem, ki bodo morali izobraziti in voditi turiste.
Zgodbe o nevljudnih kitajskih turistih se pogosto pojavljajo v južnoazijskih in kitajskih časopisih, kjer se pritožujejo nad vsem - od tega, da potniki ne želijo zapustiti letal zaradi protesta proti letalskim zamudam, do smetenja po javnih parkih, pljuvanja v hotelskih sobah, preglasnega govorjenja v javnosti, prerivanja v vrstah, kajenja na mestih, kjer je prepovedano, in nošenja neprimernih oblačil.
Vlada se je odločila ukrepati
Vse več pritožb na račun kitajskih turistov je kitajsko vlado spravljalo v zadrego, zato se je odločila ukrepati. Turistične agencije in vodiči morajo tako po navodilih nacionalne turistične uprave izobraziti in voditi turiste. Če jim ne bo uspelo sprejeti te odgovornosti in bodo še naprej ustvarjale slab vtis, bodo kritizirane in se bodo morale izboljšati, kazni pa se zaenkrat še ne omenjajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje