Red Bull je kot kaže pravi vir inspiracij za reklame z versko vsebino ... Foto: www.worth1000.com
Red Bull je kot kaže pravi vir inspiracij za reklame z versko vsebino ... Foto: www.worth1000.com
Reklama za Red Bull
Red Bull ti da krila ... Foto: www.worth1000.com

Reklamna kampanja naj bi bila nespoštljiva do krščanstva. Oče Marco Damanti, iz Sicilije, je pisal izdelovalcem energijske pijače s kofeinom in jih obtožil, da je njihov TV-oglas "bogokletno dejanje".



Sveti kralj s pločevinko
Oglas je prikazoval štiri svete kralje (namesto treh), ko obiskujejo devico Marijo in malega Jezusa v Betlehemu. Četrti modrec je prinašal pločevinko poživilne pijače.

"Podoba svete družine je bila prikazana na bogokletni način," je oče Damanti povedal za časnik Corriere della Sera. "Kakršne koli so že bile ironične namere Red Bulla, oglas se norčuje iz jaslic in krščanskih čustev."

Duhovnik je nasprotoval tudi sloganu "Red Bull ti da krila," ki ga v animiranem oglasu izrečejo angelci.

Ne prvi, ne zadnji primer
Sporna Red Bullova reklama pa nikakor ni prva, ki se je zamerila italijanski verski občutljivosti.

Sony, modna hiša Marithe et Francois Girbaud in pop pevka Madonna so med tistimi, katerih oglase so prepovedali na podlagi religije.