Pri podjetju upajo na podoben odziv kot pri črnem toaletnem papirju. Foto: EPA
Pri podjetju upajo na podoben odziv kot pri črnem toaletnem papirju. Foto: EPA
Toaletni papir
Bel toaletni papir je po mnenju zaposlenih v Renovi preveč dolgočasen.

Jose Manuel Pinheiro, predstavnik Renove, ki je eno največjih podjetij za izdelavo toaletnega papirja v Evropi, je dejal, da ima rdeča barva največji učinek na ljudi.

Je namreč barva naših src, strasti, sreče, besnosti, smeha, jeze, ljubezni in ognja.

Pinheiro je dodal, da so se za nov izdelek odločili predvsem zato, ker želijo s tem na trg vpeljati gospodinjske izdelke, ki imajo neko vrednost in ki bodo imeli kupno moč. Tako je na primer londonski Harrods njihov črn toaletni papir postavil na police poleg gurmanske hrane in pijač. Upajo, da se bo podobno zgodilo z rdečim toaletnim papirjem.

Ponekod že na voljo
Nov toaletni papir je od prejšnjega meseca na voljo na trgih Avstrije, Francije, Nemčije, Nizozemske, Portugalske in Španije, razmišljajo pa že o razširitvi podudbe na druge trge, vključno z ameriškim. Zvitek stane 2,5 evra, paket s šestimi rolami pa šest evrov.

Renova je v preteklosti že naredila toaletni papir z vsebnostjo vlažilnega losjona in večbarvne papirnate brisače.