Kot je poročala televizija CNBC, ki jo je na oglas opozorila demokratska organizacija American Bridge, je bila kampanja za oglas na Facebooku aktivna od 14. do 20 oktobra, zanjo pa so porabili približno štiri milijone dolarjev.
V oglasu so prikazali ameriško zastavo, potem pa idilično polje, ki naj bi bilo nekje v ZDA, a se je na koncu izkazalo, da gre za Slovenijo. Posnetek so sneli s strani Pond5, kamor ga je pod nazivom Airstock naložil slovenski fotograf, ki ga v svojem poročilu niso imenovali, je pa potrdil, da gre za Slovenijo. Slovensko polje v oglasu služi kot ozadje besedila, da so ZDA zaradi odločnega ukrepanja Donalda Trumpa na pragu proizvodnje cepiva proti covidu-19.
Nato se v posnetku pojavi "zdravnica" in raziskava CNBC-ja je odkrila, da gre za igralko, ki so jo posneli v ruskem studiu. Objavljena je bila na portalu Shutterstock, kar je potrdil fotograf, ki se je identificiral kot Right Cameraman.
Slovenski in ruski fotograf se nista zavedala, da so njune izdelke uporabili v Trumpovem videoposnetku, dokler z njima stika ni vzpostavila televizija. Oglas so si sicer največkrat ogledale ženske, stare od 55 do 64 let.
To ni bil prvi primer tega, da je Trumpova kampanja v predvolilnih oglasih uporabila posnetke iz drugih držav.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje