Tekstilno podjetje Seiren si je leta prizadevalo razviti izdelek, s katerim bi olajšali življenje ljudem, ki imajo težave z vetrovi, in tudi njihovi okolici. Tako so se domislili odišavljenih spodnjih hlač, ki so se izkazale za prodajno uspešnico.
"Za razvoj izdelka, ki bi bil koristen in hkrati udoben, smo potrebovali kar nekaj let. Sprva smo nameravali spodnjice z dezodorantom prodajati bolnišnicam in domovom za ostarele, a so naletele na velik interes tudi med običajnimi ljudmi, predvsem poslovneži, ki veliko časa preživijo na srečanjih z drugimi," je dejala predstavnica podjetja Nami Jošida.
Skrivnost spodnjic so kemični delci v tekstilnih vlaknih.
Podjetje je sicer koncept že razširilo, tako da zdaj ponujajo že 22 različnih izdelkov, tudi nogavice in majice, ki vpijajo neprijetne vonjave.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje