Raziskavo je pripravila agencija Opendorse, ki se ukvarja s promocijo in pojavljanjem športnikov na družbenih omrežjih.
CR7 je športnik z največ sledilci na tovrstnem omrežju - 49,6 milijona jih ima, prav tako pa je najbolj zaželen športnik za oglaševanje prestižnih blagovnih znamk, so sporočili iz Opendorsa, kjer spremljajo tvite, s katerimi športnik promovira posamezne izdelke.
En Ronaldov zapis na Twitterju je tako vreden 260.000 evrov, so izračunali.
Ronaldo 3.000-krat, Messi nikoli
Nogometaš Reala Madrida je od odprtja računa na tem družbenem omrežju, za kar se je odločil junija 2010, tvitnil 2.795-krat. Kot zanimivost - njegov največji konkurent na zelenici, argentinski nogometni virtuoz Lionel Messi, svojega uradnega računa na Twitterju sploh nima.
Drugi po zaslužku na "čivk" oziroma zapis na Twitterju, ki lahko vsebuje največ 140 znakov, je zvezdnik košarkarske lige NBA LeBron James, ki za to dobi 123.000 evrov, na tretjem mestu z okroglimi 100.000 evri pa je brazilski nogometaš Neymar. Prvi ima 34, drugi pa 27 milijonov sledilcev.
Kraljica Twitterja je Katy Perry
Kljub sicer velikanskemu številu sledilcev pa se Ronaldu kljub vsemu ni uspelo uvrstiti niti med prvo deseterico zveznikov, ki jim na Twitterju sledi največ ljudi. Kraljica tega družbenega omrežja je pevka Katy Perry, ki ima več kot 95 milijonov sledilcev. To je štiri milijone več kot njen najbližji zasledovalec, kanadski popzvezdnik Justin Bieber.
S 83 milijoni sledijo njuna glasbena kolegica Taylor Swift, zdaj že nekdanji ameriški predsednik Barack Obama, pevki Rihanna in Lady GaGa, voditeljica Ellen DeGeneres. Pred Ronaldom, ki je na 13. mestu, so še Justin Timberlake, Britney Spears in Kim Kardashian, vmes pa sta se vrinila še uradni Twitter in YouTubov račun.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje