Razlog: nizka gledanost. Prvo epizodo si je ogledalo le 3,8 milijona gledalcev, njihovo število pa je do naslednje epizode, ki je bila na vrsti takoj za njo, upadlo še za 13 odstotkov.
Vodilni možje pri televizijski hiši NBC z odločitvijo niso odlašali - že naslednji torek bo tako namesto šova Ready for Love ob 22.00 na sporedu tv-serija Grimm, niso pa sporočili, kdaj - če sploh - bodo predvajali preostale, že posnete epizode.
Trenutne smernice v svetu parčkanja
Ready for Love sta povezovala Bill in Giuliana Rancic, ideja za ta projekt pa je zrasla na zelniku slavne hollywoodske igralke Eve Longorie, ki je vanj polagala velike upe, saj je bila prepričana, da bo šov postal uspešnica v ZDA.
Koncept oddaje je bil tak, da bi trije privlačni in uspešni samci - Ernesto, Tim in Ben - s pomočjo profesionalnih ženitnih posrednikov našli primerno dekle zase, Longoria pa je bila prepričana, da je zadela v polno.
"Danes se je težko sestajati s komer koli. Ta oddaja pa ponazarja trenutne smernice v svetu zmenkarij - ženitne posredovalnice, svetovni splet in preiskati ves svet, da bi našli svojo sorodno dušo," je zvezda Razočaranih gospodinj opisala oddajo.
Gledalci šova niso sprejeli
"Ta šov bo za oddaje o zmenkarijah naredil to, kar je The Voice naredil za glasbene šove. Resnično verjamem, da bo Ready for Love spremenil celotno perspektivo oddaj o parčkanju," je bil prepričan voditelj Bill Rancic.
Ameriški gledalci se s to teorijo očitno niso strinjali ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje