V svojem govoru sicer je priznala, da je bila pred leti, ko je bila prvič nominirana za zlati globus, ob porazu "malce razočarana", a se je nato namesto svoji družini, agentom in Bogu raje poklonila soigralcu iz serije Afera, Dominicu Westu: "Dom, tvoja zadnjica je prekrasna. Naj te nihče ne prepriča o nasprotnem."
Preberite še:
Afera, najbolj vroča nova serija ta hip
Interna šala s snemanja najbolj vroče serije o varanju lanskega leta, ki je na zlatih globusih malce nepričakovano slavila tudi v kategoriji dramskih serij. V Aferi je Westove zadnjice pač kar veliko. In gole Wilsonove. V vseh položajih. Za igralce po navadi tovrstni prizori niso najprijetnejši in tudi Wilsonova je odkrito spregovorila, da jo je snemanje "za nekaj časa odvrnilo od seksa", pa tudi sicer 33-letna igralka brez dlake na jeziku kritizira industrijo, ki vsak prizor spolnosti osredotoči na žensko.
"Nepravično je, da se za ženske pričakuje, da pokažejo svoje prsi, medtem ko moškim skoraj nihče ne reče, naj pokažejo svoje genitalije," je potožila v intervjuju za The Edit. "Ženske morajo zagotoviti žgečkljivost, ker se penisov ne sme videti na malih zaslonih, prsi pa se lahko. Pričakuje se, da bodo ženske razgalile svoje prsi, kar se mi zdi nezaslišano. Nepotrebno je in nepravično."
"Ves čas sprašujem, zakaj moram biti vedno jaz tista z orgazemskim obrazom. Na televiziji in filmu bi moral obstajati tudi moški orgazemski obraz. Zakaj je vedno ženska tista, ki jo snemajo ob vrhuncu? Analizirajmo še moški orgazem."
Izmuzljivo veliko platno
Čeprav je Wilsonova že veteranska gledališka igralka, ki je za svoje delo na londonskih odrih pobrala vrsto priznanj, je v Hollywood prav z uspehom Afere vnesla svež veter, zlati globus pa jo je dokončno izstrelil med težkokategornice, s tem statusom pa je prišla tudi pozornost medijev, ki skušajo prebrati lepo in skrivnostno temnolasko.
A tej za zdaj uspeva svojo zasebnost ljubosumno skrivati, čeprav je bila še pred kratkim v nikdar zares oznanjeni zvezi z igralskim kolegom Judom Lawom, trenutno pa jo povezujejo s soigralcem iz gledališke predstave Sozvezdja (Constellations) Jakom Gyllenhaalom - tudi zato, ker kritiki ob njuni igri opevajo še njuno otipljivo kemijo.
Ruth Wilson sicer gledalcem pred malimi zasloni ni popolna neznanka, saj jo bodo oboževalci BBC-jeve serije Luther prepoznali kot Alice Morgan, Luthrovo zaupnico in visokointeligentno sociopatko, prvo nominacijo za zlati globus pa ji je leta 2006 prinesla vloga v seriji Jane Eyre. V Surreyju rojena hčerka uradnice za pogojne izpuste in investicijskega bankirja, ki se je med študijem ukvarjala tudi z manekenstvom, je diplomirala iz zgodovine, študij pa nadaljevala na londonski akademiji za glasbo in dramsko umetnost.
Pohvale Verbinskega
Na prve vloge ji ni bilo treba čakati prav dolgo - po uspešnem debiju v Jane Eyre sta sledili seriji Suburban Shootout in The Prisoner ter nekaj TV-filmov, preden je na velika platna po vrsti neuspešnih poskusov in avdicij v Veliki Britaniji presedlala z visokoproračunskimi Ana Karenina (2012), Osamljeni jezdec (2013) in Reševanje gospoda Banksa (2013).
Režiser Osamljenega jezdeca Gore Verbinski se je naravnost zaljubil v Ruth in njene oči ter ji napovedal, da bo postala velika zvezdnica - sama ostaja ob vseh pohvalah prizemljena in vztraja, da ne misli nikdar zamenjati svojega stanovanja v južnem Londonu za Los Angeles.
Neustrašna in samosvoja
Je igralka, ki se zlepa ne ustraši ničesar - v Osamljenem jezdecu z Johnnyjem Deppom je sama izvajala vse vratolomne prizore - in ki do svojega dela pristopa skrajno metodološko in studiozno. Na to zadnje jo je navadilo delo v gledališču, za katero je pobrala kar dva oliviera, kar je izjemen dosežek.
Za vlogo Alison Bailey (Afera), prešuštne žene lokalnega rančarja, ki jo sinova smrt pahne v samouničevalno vedenje in apatijo, je bila s svojim igralskim razponom idealna, saj mora v seriji odigrati vlogo z dveh vidikov - z Alijiniga je ranjena ženska, ki je izgubila sina, z Noahovega (Dominic West) je koketna spogledljivka.
Idealna za vlogo je bila tudi zaradi svojega skrivnostnega obraza in pogleda, ki gledalca prikuje nase, hkrati pa ga je težko prebrati. Kritiki in gledalci so do Ruth razvili skoraj erotično obsesijo, še posebej izpostavljajo njene "prefinjene, bacallovske" obrvi ter specifično, tanko in izbočeno zgornjo ustnico, ki so jo nekateri opisali celo kot "nevarno skušnjavsko".
"To je nekaj, kar se zgodi veliko ljudem v mojem poklicu," je vdano v usodo razlagala pred časom v intervjuju za Daily Mail. "Kritiki morajo poskušati identificirati igralca tako, da izberejo nekaj, kar jih razlikuje od drugih. V mojem primeru se to nekaj tako ponavlja, da se res že zdi, da so moje obrvi in zgornja ustnica dobili svoje lastno življenje. Postaja dolgočasno, ampak kaj naj storim?"
Atipično dekle
Wilsonova se nima za najbolj punčkasto, kar pripisuje tudi temu, da je odrasla s tremi brati. Rada ima šport, je zelo tekmovalna, njena najljubša serija je Skrivna naveza (The Wire), najljubša pregreha pa polnočni kebab. A danes je daleč od časov, ko so jo starši oblačili v ponošena oblačila starejših bratov in so jo zamenjevali s fantkom - je nova ljubljenka modnega sveta, pod svoje okrilje jo je vzela celo Anna Wintour, z vlogo v Aferi pa je postala še nekakšen sekssimbol za intelektualce.
Njena modna ikona je Katherine Hepburn, njeni vzorniki Gertrude Stein, Thom Yorke iz Radioheadov in Damon Albarn iz Blurov, vsaj pri izbiri sanjskih soigralcev pa kaže, da še vseeno ni odporna proti klasičnim mehčalcem ženskih kolen, kot sta Ryan Gosling in Michael Fassbender.
Ruth Wilson boste lahko občudovali tudi v drugi sezoni Afere (pri Showtimu so drugo sezono že potrdili), sicer pa lahko v New Yorku (če imate dobrih sto dolarjev odveč) še vedno ujamete Medzvezdja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje