Podjetje je debitiralo na spletu, oboževalci pa so tako lahko na uradni spletni strani in družbenih omrežjih dobili prvi vpogled v izdelek. Za promocijo je Jay-Z, katerega pravo ime je Shawn Carter, poskrbel tudi s seznamom pesmi, ki jih je objavil na svoji platformi Tidal. Na spisku, poimenovanem Monogram: Sounds from the grow room, se pojavijo različni izvajalci, med drugimi tudi Bob Marley in Amy Winehouse.
Monogram naj bi stremel k "ponovni opredelitvi, kaj kanabis pomeni potrošnikom dandanes". To naj bi zagotovil s previdno izbiro vrste rastlin, natančnimi praksami pridelovanja in obdelovanja ter neoporečno kakovostjo. Rastlina naj bi pri pridelovanju od strokovnjakov dobila "osebno pozornost", poroča Billboard.
Jay-Z ostaja glasnik družbene pravice
50-letni glasbenik, ki se lahko pohvali z nazivom prvega raperskega milijarderja, sicer že od lani sodeluje s Calivo, kalifornijskim podjetjem, ki se ukvarja z marihuano. Tam ima namreč položaj svetovalca glede ustvarjalnih odločitev podjetja in njegovih raznolikih strategij, hkrati pa je tudi zastopnik družbenih pravic v primeru sporov, povezanih z legalizacijo marihuane.
Po podatkih ameriške zveze za državljanske svoboščine naj bi imeli temnopolti Američani 3,73-krat več možnosti, da so aretirani zaradi posedovanja marihuane, čeprav naj bi bila uporaba po populaciji porazdeljena.
Carter v sklopu svojega novega projekta načrtuje pomoč ljudem, ki so bili zaradi obtožb, povezanih z marihuano, zaprti. "Na tem položaju se bo gospod Carter s pomočjo zagovorništva, službenega izobraževanja in razvijanja delovne sile, posvetil temu, da bo povečal ekonomsko sodelovanje državljanov, ki se vračajo iz zaporov. Veliko izmed njih jih namreč ne občuti denarnih prednosti legalizacije marihuane," je povedalo podjetje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje