39-letnica, ustvarjalka številnih glasbenih uspešnic, kot so Empire State of Mind, Girl on Fire, No One, Fallin' in druge, je v sodelovanju s podjetjem e.l.f. Beauty pripravila linijo, ki ni samo skupek kozmetičnih produktov, temveč ime, ki bo predstavljalo način življenja. "To ni še ena zvezdniška znamka," pravi vodja komunikacij v podjetju e.l.f Beauty Melinda Fried, "ker tudi Alicia ni samo še ena zvezdniška ikona, je navdih". Pevka si želi, da bi izdelki ženskam pomagali pri sprejemanju in odkrivanju sebe. "V svojih besedilih in intervjujih je večkrat odkrito spregovorila o svojih težavah s kožo, o nerealističnih pričakovanjih družbe glede ženskih teles in o njenem popotovanju do miru, sreče, moči in globljega poznavanja same sebe. Z novo linijo izdelkov želi pomagati tudi drugim ženskam," dodaja Friedova.
Kozmetika je veganska in ni testirana na živalih, piše CNN. "Paleta izdelkov je nastala v sodelovanju z dermatologi in predstavlja avtentičen glas, ki želi lepoti dodati nov pomen, in sicer s spoštovanjem rituala v našem vsakdanjem življenju," so zapisali v sporočilu za javnost.
Pevka se je ob najavi kozmetike spomnila svojih začetkov v glasbeni industriji. "Spominjam se, kako je bilo, ko sem se prvič znašla pred očmi javnosti. Vsak je imel kaj za pripomniti. Od tega, da se vedem kot fant, da sem verjetno istospolno usmerjena, do tega, da bi morala biti bolj ženstvena. Resnica pa je pač ta, da prihajam iz New Yorka, kjer so se vsi vedli na tak način. Tako je vedno obstajal dvom, ali sem takšna, kot sem, sploh dovolj dobra za svet." Obudila je spomin na fotografiranje, na katerem se je pojavila brez ličil: "Dalo mi je moč, počutila sem se svobodno in lepo."
Ime in datum prihoda na trg bosta znana v prihodnjih mesecih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje