Drugače od svojega odtujenega soproga je bila oskarjevka v velikem intervjuju za Vanity Fair, prvem po presenetljivem razpadu zveze septembra lani, precej bolj zadržana in pazljiva z besedami. Tako o samem koncu 12-letne zveze kaj dosti več kot tisti skrbno naučeni stavek, ki ga je v preteklih mesecih že nekajkrat izrekla, ni razkrila.
"Misliva na blagor drug drugega in blagor najine družine. Oba se trudiva za isti cilj," odgovarja 42-letna igralka in režiserka na vprašanja o poteku ločitve. Zareče se ji samo, ko pove, da so do poletja lani "stvari postale slabe", a se takoj popravi: "Nisem želela uporabiti te besede ... Stvari so postale težavne."
In če je 53-letni Pitt v intervjuju zvenel že skoraj pretirano skesan in je praktično vso krivdo za razpad zakona prevzel nase, skupaj z razgaljanjem duše o svojem psihičnem stanju in čezmernem pitju, se zdi novinarski nastop Joliejeve precej bolj piarovsko zloščen in nikdar res ne skrene s teh poti.
Joliejeva kot aktivistka, Joliejeva kot mati samohranilka na novi poti, Joliejeva kot režiserka družbeno in politično pomembnega dokumentarca, Joliejeva kot ženska, ki ima vse vajeti v rokah.
Glamurozni portreti igralke
Fotoportreti, ki pospremljajo intervju, so glamurozni in poudarjajo hladno lepoto samozavestne igralke v slogu div iz zlate dobe Hollywooda. Tudi v tem pogledu je Angelinin portret diametralno nasproten Bradovemu, za katerega je igralec privolil v precej čudaške fotografije, na katerih pozira kot nebogljena ptica, ki jo je nekdo ravno vrgel na peščine narodnega parka White Sands.
Joliejeva intervju izkorišča predvsem za promocijo svojega najnovejšega režiserskega izdelka, Netflixovega dokumentarnega filma First They Killed My Father o krvavih pokolih Rdečih Kmerov v Kambodži – projekt, ki je za igralko še posebej pomemben, saj je s Kambodžo povezana tako prek svojih dobrodelnih projektov kot tudi sina Maddoxa – najstarejšega posvojenca, čigar spopad s Pittom na letalu septembra lani je sprožil ločitev zvezdniškega para. Danes 15-letnega Maddoxa je Joliejeva angažirala kot producenta filma.
Ponovno navezala stike z očetom
Igralka v pogovoru z novinarko Evgenio Perez govori veliko o svojih otrocih, o svoji pokojni mami Marcheline Bertrand in očetu Jonu Voightu, s katerim sta po letih sprtosti končno začela ponovno govoriti. Bertrandova in Voight sta se razšla zaradi njegovega varanja, česar mu Joliejeva ni nikdar odpustila.
"Ko sem odraščala, me je zelo skrbelo za mamo. Nočem, da bi moje otroke skrbelo zame. Mislim, da je zelo pomembno, da jokaš pod prho, in ne pred njimi. Morajo vedeti, da bo vse v redu tudi takrat, ko sam nisi prepričan, da bo res," je povedala.
Čeprav Pitta v pogovoru skorajda ni omenjala, pa je zanikala, da je k razhodu pripomogel njun življenjski slog nenehnega potovanja po svetu. Mnogi mediji so namreč pisali, da Pittu ni bilo všeč Angelinino nenehno "vlačenje" šestih otrok na vse konce sveta, vključno z vojnimi območji, pri čemer otroci niso bili deležni klasičnega šolanja in discipline. "Naš življenjski slog ni bil na noben način negativen," vztraja. "To ni bila težava. To je in bo ostala ena najlepših priložnosti, ki jih lahko dava najinim otrokom. To je šest zelo odločnih, pozornih, razgledanih posameznikov. Zelo sem ponosna na njih."
Nova vila za novo življenje
Zdaj igralka začenja z otroki novo poglavje v pravkar kupljeni 25 milijonov dragi vili, ki je bila nekoč v lasti slovitega hollywoodskega režiserja Cecila B. DeMilla. "Za nami so težki časi in komaj zdaj prihajamo na površje po zrak. Ta hiša je velik skok naprej za nas in vsi se trudimo po najboljših močeh, da bi zacelili našo družino. Otroci so bili zelo pogumni. Vsi po malem celimo rane od dogodkov, ki so pripeljali do ločitve ... Ne celijo si ran od ločitve. Celijo si rane od življenja, stvari v življenju," razlaga enigmatično.
Potrdi tudi, da sta z očetom zakopala bojno sekiro. "Zelo lepo razume, da otroci v tem času potrebujejo dedka. Sinoči sem morala na terapijo, on pa je ostal z njimi. Nekako že pozna pravilo: Ne pusti, da te izigravajo. Samo bodi kul dedek, ki je ustvarjalen, je z njimi, jim pripoveduje pravljice in jim bere knjige."
Od igralke do gospodinje
Obveznosti, povezane z dokumentarnim filmom o Kambodži, so za Joliejevo trenutno edine, kar zadeva delo, sicer pa si je vzela premor od Hollywooda (ne pa tudi od dobrodelnih angažmajev, saj je bila prejšnji mesec v Keniji). Med drugim na prošnjo otrok obiskuje kuharski tečaj, ji pa opremljanje hiše ne leži, saj, kot pravi, je bilo to vedno Bradovo področje.
"Kar zadeva vsakodnevne obveznosti, so stvari kaotične – organiziranje igralnih uric, obiski pri zdravnikih, pakiranje in razpakiranje, organiziranje obrokov ... Devet mesecev se že trudim, da bi bila dobra gospodinja, čistim za psom, pomivam posodo in berem pravljice za lahko noč. In pri vsem tem postajam že zelo dobra. Trenutno so moje misli usmerjene samo v to, da pripravim dober zajtrk in vzdržujem hišo. To je moja strast. Ko grem zvečer spat, se vprašam: Sem se kot mama dobro odrezala ali samo povprečno?"
Očitno pa ji je stres prišel do živega, saj je v intervjuju razkrila, da je nedavno zbolela za t. i. Bellovo paralizo, parezo obraznega živca, zaradi katere pride do paralize živcev na eni strani obraza. Paparaci je sicer v takem stanju niso ujeli, Joliejeva pa pravi, da ji je bilo precej težko. "Težko rečem, ali je kriva menopavza ali samo leto, ki je za mano," ugiba in doda še, da opaža več sivih las in bolj suho kožo. "Včasih se ženske v družini postavljajo na zadnje mesto, dokler se to ne pokaže na lastnem zdravju."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje