Podjetje Promobot na javnih prireditvah za promocijo svojih izdelkov uporablja robota, ki je na las podoben igralcu Arnoldu Schwarzeneggerju, poroča TMZ. Z robotom, ki je skupaj z lasmi, prepoznavno kvadratno čeljustjo in realistično kožo res videti kot 72-letni igralec, podjetje želi pokazati, da lahko servisne robote prilagodi željam strank.
Zvezdnik ima glede uporabe svojega obraza v promocijske namene zelo stroga načela, v dejanje podjetja pa, kot pojasnjuje, ni nikoli privolil. "Takšno dejanje zmanjšuje njegov težko prislužen in zaslužen ugled kot velike filmske zvezde," so dejali njegovi odvetniki. Po poročanju TMZ-ja so ti še dodali, da je Arnold proti svoji volji postal obraz produkta.
Igralčevi odvetniki so podjetju poslali prekinitveno pismo, v katerem so zahtevali, da izdelek nehajo oglaševati s Schwarzeneggerjevim obrazom, poroča Sky News. Podjetje naj bi se z zahtevami strinjalo, vendar so robota znova uporabili na newyorškem sejmu igrač konec februarja, kar je odvetnike spodbudilo, da so zahtevali odškodnino skoraj devet milijonov evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje