"Nikdar nisem imela res dolgega razmerja, zato nimam pojma, kako je to," priznava ameriška pevka v britanski izdaji revije Cosmopolitan. "Zaželite mi srečo v prihodnje!"
Dobro pa ve, kaj išče pri svojem potencialnem partnerju - dobrega fanta. "Nobenih pravil ne postavljam glede višine, starosti, kariere ali kar koli podobnega. Gre bolj za moč značaja. Ko govorimo o starosti, preizkusila sem že vse."
Pod "vse" večkratna dobitnica grammyja misli 18-letnega Kennedyjevega dediča Conorja Kennedyja, 35-letnega plejboja Johna Mayerja, danes 23-letnega pevca Joeja Jonasa, ki ji je strl srce pred štirimi leti, 20-letnega soigralca iz filma Valentinovo Taylorja Lautnerja in 31-letnega igralca Jaka Gyllenhaala.
Po poletni romanci s Kennedyjem se trenutno dobiva s prav tako 18-letnim Harryjem Stylesom, pevcem fantovske skupine One Direction, za katerim norijo britanske najstnice. Spoznala sta se marca na podelitvi nagrad nickelodeon, romanca pa naj bi vzplamtela prejšnji mesec na snemanju X-faktorja.
Hailie Mathers, 16-letna hči Eminema, je zaradi Taylorine romance s Harryjem Stylesom pevko ostro napadla prek Twitterja: "Če @taylorswift13 res hodi z ljubeznijo mojega življenja @Harry_Styles, ne bom srečna!" Hailijin drugi tvit je bil še bolj napadalen: "Draga @taylorswift13, prosim, nehaj se kurbati z vsakim fantom, ki ga vidiš. Vsi vemo, da to počneš samo zato, da bi lahko posnela še en album." Kljub pravemu pogromu tviterašic na 16-letnico, pa je ta nadaljevala: "Nikdar, nikdar, nikdaaaar več ne poslušam veeeeč tvoje glasbe, @taylorswift13. NIKDAR." Naslednji dan se je Hailie opravičila z zapisom: "Vau. Nisem si mislila, da se bodo ljudje tako odzvali na moj tvit, kot so se. Samo malce sem se pozabavala! Oprosti, @taylorswift13, za mojo nezrelost." A je ob tem dodala: "Mislim pa, da imam pravico do lastnega mnenja, a to je ušlo izpod nadzora. Ne razumem, zakaj se iz te zadeve dela "novinarske" članke!"
Od Dear Johna ...
Taylor priznava, da še vedno ne ve, kako najti "pravega", da pa se iz vsakega razmerja nauči nekaj novega. In mi z njo - Swiftova ima namreč navado vse svoje grenke izkušnje preliti kar v pesmi. Tako je po razhodu z Mayerjem, denimo, nastala pesem Dear John, za katero je on pozneje dejal, da ga je ponižala in da ni nikdar storil ničesar takega, da bi si to zaslužil.
Kratka romanca z Gyllenhaalom leta 2010 naj bi rodila pesem We Are Never Ever Getting Back Together, za katero Taylor pravi, da jo je navdihnil "bivši, ki ji je vzbujal občutke, da ni tako dobra ali pomembna kot oni hipsterski bendi, ki jih posluša on". In maščevanje? "Posnela sem pesem, za katero sem vedela, da ga bo popolnoma vznemirila, ko jo bo slišal po radiu. Ne le, da sem upala, da bo pesem zelo predvajana, tako da ji ne bo mogel ubežati, ampak gre tudi za to, da je ravno nasprotna od tistega tipa glasbe, kjer naj bi se počutila manjvredno."
... do obžalovanja razpada zveze z Lautnerjem
Tudi po razpadu zveze z Lautnerjem leta 2009 (kritiki so jima vseskozi očitali, da gre le za skrbno načrtovano propagandno potezo in da sploh nista zares par, ona pa je pozneje razložila, da sta se razšla, ker je bila ona njemu bolj všeč kot on njej) se je svoja občutja odločila preliti v pesem. V Back to December tako poje: "Pogrešam tvojo zagorelo kožo, tvoj sladki nasmeh. Kot se je izkazalo, svoboda ni nič drugega, kot da te pogrešam. Želim si, da bi se zavedala, kaj imam, ko si bil moj."
Joe Jonas, ki je takrat 18-letno Taylor pustil v 27 sekund dolgem telefonskem klicu, pa si je s tem dejanjem prislužil pesem Forever and Always o "prestrašenem malem fantku".
Swiftova se brani, da si prizadeva zakriti identiteto moških, ki so ji navdih za njene pesmi. "V svoje pesmi dam podrobnosti, a nikdar imen ali priimkov - in definitivno ne vključim številk EMŠA!" se šali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje