A v nasprotju s številnimi glasbeniki, ki so pred dnevi sodelovali na velikem e-koncertu in za boj proti koronavirusni bolezni 19 zbrali vrtoglavih 128 milijonov dolarjev, sta zakonca Kutcher-Kunis svoj projekt zastavila nekoliko manj velikopotezno – in predvsem drugače. Predstavila sta namreč t. i. karantensko vino, celoten izkupiček od prodaje rujne kapljice pa bosta namenila izbranim dobrodelnim organizacijam.
Kot sta zvezdnika pojasnila v videu, ki ga je Kutcher objavil na Instagramu, si ob večerih rada privoščita kakšen kozarček v virtualni družbi prijateljev in ob kakšnem prigrizku, zato je Mila dobila "briljantno zamisel": izbrala sta vino in ga opremila z nalepko "Karantensko vino", celoten izkupiček od prodanih steklenic vina pa namenila peščici dobrodelnih organizacij, ki "sva jih skrbno preverila".
Pomembno se jima namreč zdi, da v teh časih ne pozabimo na že sicer revne otroke, ki so zaradi krize, ki jo je povzročil izbruh novega koronavirusa še bolj lačni, na tiste, ki so do zdaj garali za mizerno plačilo, nato pa ostali brez služb, in seveda vse tiste, ki se noč in dan borijo za življenja ljudi, okuženih z virusom.
Posebnost njunega "karantenskega vina" je "interaktivna nalepka", na katero lahko vsak kupec sam napiše, komu z vinom nazdravlja: "Lahko je to vaš prijatelj, lahko je to nekdo, ki počne nekaj pomembnega ..." je dejal Ashton, Mila pa v smehu nadaljevala: ".... ali pa nazdravite sami sebi, ker ste doma z otroki, ki jih takooo obožujete." "Ali pa zato, ker vam je zgolj uspelo preživeti dan," je sklenil Kutcher.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje