Tobak še vedno ostaja ena izmed najpogostejših razvad Evropejcev. Da bi pomagali kadilcem, starim od 25 do 34 let, opustiti to nezdravo in škodljivo razvado, je Evropska komisija junija začela kampanjo z geslom Nekdanji kadilci so nepremagljivi, s katero želi osvetliti pozitivne učinke opustitve kajenja, je na novinarski konferenci pojasnila tiskovna predstavnica Predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Tina Vončina.
Predstavnica Evropske komisije je še povedala, da podatki iz raziskave, ki je bila opravljena leta 2009 v vseh državah Evropske unije, kažejo, da kar tretjina Evropejcev kadi. Konkretno v Sloveniji kadi 26 odstotkov ljudi, in sicer povprečno 17,2 cigarete na dan. Evropsko povprečje je sicer 14,4 cigarete dnevno.
Evropska komisija je pred približno desetimi leti sprejela dva akta, in sicer direktivo o tobačnih izdelkih in direktivo o oglaševanju tobačnih izdelkov, vendar pa bo prva v prihodnjem letu posodobljena.
Kadilcem v pomoč spletno orodje iCoach
Po zagotovilih Damijana Nacevskega iz agencije Odmev so dosedanji rezultati kampanje izredno dobri – preko posebnega orodja iCoach se je kampanji namreč v štirih mesecih pridružilo 63.000 ljudi iz vse Evrope. Kar 30 odstotkov pa naj bi posledično tudi prenehalo kaditi.
iCoach je brezplačna spletna aplikacija. Ob prijavi uporabnik izpolni vprašalnik, nato pa ga aplikacija z obsežnimi interaktivnimi orodji vodi skozi pet ravni odvajanja. Mesečno uporabnik prejema poročilo o napredovanju.
Nacevski je sicer še pojasnil, da se je akcija doslej že predstavila na nekaterih dogodkih, v prihodnje pa načrtujejo povezovanje z nevladnimi organizacijami, ki imajo v svojem programu tudi boj proti tobaku in kajenju.
Del kampanje tudi oglasni spoti
Direktor produkcije hiše Nora Alan Vitezič je pojasnil, da del kampanje sestavlja tudi obsežna oglaševalska akcija, del katere pa sta tudi oglasa, ki sta bila v celoti posneta v Ljubljani. "Oglasa prikazujeta vzvratno zgodbo o odvajanju od cigaret. Na snemanju pa je sodelovalo več kot 200 statistov, predvsem tekačev, ki so v dežju tekli po glavnih ulicah Ljubljane, zaprtih za promet," je dodal.
Spodaj si lahko ogledate posnetka z naslovom Maraton in Nosečnost, ki sta bila posneta v Sloveniji. Na ogled je tudi posnetek o nastajanju oglasov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje