Klicni center bo zagotavljal pomoč pri iskanju splošnih informacij o javni upravi. Foto: MMC RTV SLO
Klicni center bo zagotavljal pomoč pri iskanju splošnih informacij o javni upravi. Foto: MMC RTV SLO

Tako imenovana Halo Uprava je dosegljiva na telefonskih številkah 01 5888 588 oz. 031 888 888, Halo Inšpekcija pa na 01 5888 598 oz. 031 888 588. Uporabnik plača le klic po splošnih tarifah operaterjev, sama storitev pa se ne zaračunava dodatno. "Gre za nov komunikacijski kanal za stranke državne uprave za pridobivanje informacij o upravnih storitvah. Na tej kontaktni številki bodo torej državljani oz. stranke državne uprave lahko pridobili vse splošne informacije o vseh upravnih storitvah," je dejal minister za javno upravo Gregor Virant.

Klicni center bo državljanom zagotavljal telefonsko pomoč pri iskanju splošnih informacij o delovanju državne uprave, kot so kontaktne telefonske številke, poštni naslovi, uradne ure in ostale informacije, dostopne prek javnih spletnih portalov državnih organov.

Klicni center deluje na treh ravneh: prvo raven predstavlja klicni center v Mobitel, če ta ne more podati ustreznega odgovora, sledi druga raven, to je sektor za stike z uporabniki na ministrstvu za javno upravo. Temu v primeru najzahtevnejših vprašanj sledi še tretja raven - mreža kontaktnih oseb po posameznih ministrstvih.

Za prvo raven je bil prek oktobra objavljenega javnega razpisa izbran Mobitel. Pogodba pokriva dveletno delovanje, njena vrednost pa znaša 80.000 evrov. V klicnem centru dela od 20 do 30 ljudi.

700 storitev e-uprave
Klicni center je po Virantovih besedah tudi del slovenske e-uprave, ki ponuja okrog 700 storitev. "Halo Uprava je zadnji ukrep v projektu zagotavljanja državljanu in podjetju prijazne javne uprave v tem mandatu. S tem smo izpolnili vse tiste obljube oz. zaveze, ki smo jih zapisali v naš program in koalicijske pogodbe."

K. T.