3D-televizijo so Disney, Paramount in Universal ameriški javnosti obljubili že v petdesetih letih, a je na poskusnih predvajanjih ljudi bolela glava, zato so idejo takrat opustili. Z zmagoslavnim pohodom 3D-kinodvoran pa se tehnologija vrača tudi v obliki za domačo uporabo.
Pri Sonyju sicer še niso izdali točnih datumov, več pa naj bi bilo znanega prihodnji teden na sejmu potrošniške elektronike IFA v Berlinu. Napoved prihaja v času, ko TV-oddelek japonske multinacionalke že peto leto zapored ugotavlja negativne številke.
K uvedbi 3D-izdelkov so se sicer obvezali tudi največji proizvajalci televizij, med njimi Sonyjevi tekmeci Samsung, LG in Panasonic, ki novo tehnologijo prav tako vidijo kot močan dejavnik za spodbujanje prodaje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje