Iskratel in Microsoft sta s fakulteto za elektrotehniko našla rešitev za poenotenje telefonskih in informacijskih komunikacij.
Novi veča zmogljivost, funkcionalno nadgrajuje in združuje komunikacijske kanale klasičnih govornih storitev ter delovnih aplikacij. Zadevo so po besedah direktorja Iskratelinga Matjaža Fortiča začeli razvijati zaradi korporacijskega utapljanja v nepregledni množici gesel in avtorizacijskih mehanizmov.
Skupina ima 1.400 zaposlenih v Kranju, Rusiji, Kazahstanu, Belorusiji in Ukrajini. Zaradi geografske ločenosti enot pa so morali korporativne telekomunikacije reševati vsak po svoje z različnimi nabori Iskratelovih izdelkov. Pri tem so nastajale težave pri dostopu mobilnih uporabnikov in pri uporabi ter vzpostavitvi konferenčnih povezav, kar je upočasnjevalo prenos znanj in komunikacij, višji pa so bili tudi stroški.
Nova rešitev bo urejala kaos delovnega vsakdana korporacij
Z novo rešitvijo je npr. mogoča vzpostavitev klica neposredno iz programa Outlook s klikom na spletnem portalu. V Iskratelingu so prepričani, da bo nova poslovna komunikacijska rešitev urejala kaos delovnega vsakdana korporacijskih okolij, uspešno pa jo uporablja že večina njihovih zaposlenih in zaposlenih v Iskratelu.
Nova konvergenčna rešitev je tesno povezana kombinacija Microsoftovega strežnika Office Communications server 2007 in Iskratelovega hibridnega sistema SI3000 iCS. Računajo, da bodo v prihodnje z Microsoftom nadaljevali sodelovanje z razvojem rešitev za posamezne stroke.
B. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje