Evropska komisija je zaradi spornega modela "plačaj ali privoli", s katerim je Meta od uporabnikov Facebooka in Instagrama zahtevala, da bodisi privolijo v obdelavo osebnih podatkov za oglaševalske namene bodisi plačajo, da se jim oglasi ne prikazujejo, proti podjetju sprožila preiskavo in potrdila kršitve evropskega akta o digitalnih trgih.
Konec lanskega leta je tehnološki velikan uvedel drugo različico politike plačevanja ali soglasja, a ta, kot so prepričani v Evropski potrošniški organizaciji (BEUC), ne rešuje temeljnih težav, ki so jih potrošniške organizacije navedle pri prvotni različici.
Kot so sporočili iz Zveze potrošnikov Slovenije, ki je članica BEUC-a, je evropska organizacija pristojnim organom EU-ja poslala pismo, v katerem izraža zaskrbljenost, da bi lahko tudi najnovejša politika Mete o plačilu ali soglasju v EU-ju kršila zakonodajo o zaščiti potrošnikov in podatkov ter tudi akt o digitalnih trgih.
Generalni direktor BEUC-a Agustin Reyna je dejal, da evropski potrošniki ne bi smeli biti zavedeni s kozmetičnimi spremembami, ki jih Meta uvaja v svojo eno leto staro politiko plačevanja ali soglasja.
"Po našem mnenju tehnološki velikan ne rešuje temeljnega problema, da uporabnikom Facebooka in Instagrama ni ponujena poštena izbira, ter neprepričljivo trdi, da izpolnjuje evropsko zakonodajo, medtem ko uporabnike še vedno usmerja k svojemu sistemu oglaševanja na podlagi njihovega vedenja," so Reyno povzeli v sporočilu za javnost.
Po njegovem mnenju je pomembno, da nadzorni organi za varstvo potrošnikov in pristojni organi za varstvo osebnih podatkov ter Evropska komisija hitro proučijo najnovejšo politiko Mete in po potrebi sprejmejo takojšnje in učinkovite ukrepe za varstvo potrošnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje