Microsoft želi s Seinfeldom pritegniti mlajše uporabnike. Foto: EPA
Microsoft želi s Seinfeldom pritegniti mlajše uporabnike. Foto: EPA

Seinfeld bo v oglasih nastopil skupaj z Microsoftovo ikono, njegovim ustanoviteljem Billom Gatesom, podjetje pa si želi s pomočjo svetovno znanega komika priboriti več medijske pozornosti, kar zlahka uspeva njegovemu rivalu Applu.

Analitike zdaj zanima, ali lahko Seinfeldov humor pritegne mlajše uporabnike, za kar si sicer prizadeva Microsoft. "Seinfeld predstavlja izziv," pravi Brian Steinberg, televizijski urednik oddaje o oglaševanju Ad Age. "Ima bolj prefinjen odnos do vsakdanjih reči. Pogosto se zaleti ob vprašanja, ki zahtevajo preprosto kmečko logiko, hkrati pa je posebnež. To zna zelo prav priti, kadar se ukvarjate z mladimi."

Zadnji Microsoftov operacijski sistem Vista so na trg poslali pod sloganom, ki ni požel odobravanja, toda na na prodajo to ni vplivalo. Steinberg je še dejal, da rivalstvo med Microsoftom in Applom spominja na razsežnosti boja med Coca Colo in Pepsijem.

K. T.