YouTube pripravlja teren za objavo in pozneje morda celo prodajo celovečernih filmov. Foto:
YouTube pripravlja teren za objavo in pozneje morda celo prodajo celovečernih filmov. Foto:

Na svojih spletnih straneh so začeli poizkusno objavljati tudi daljše videoposnetke in celovečerne filme, na začetku pa se povezujejo zlasti z neodvisnimi filmskimi ustvarjalci. YouTube je do zda avtorjem dovoljeval nalagati posnetke, dolge največ 10 minut. Spletni kino bo vsak teden imel štiri nove filme, gledalci pa bodo celo lahko kupili digitalno ali DVD-kopijo neposredno prek spletnega servisa.
Neodvisni avtorji so že do zdaj uporabljali YouTube za brezplačno distribucijo ali promocijo svojih izdelkov, zdaj pa bodo imeli možnost uporabljati ta kanal tudi za trženje svojih del. Poznavalci razmer blizu družbe Google trdijo, da se podjetje pogovarja tudi z nekaterimi velikimi filmskimi studii o možnosti, da bi tudi ti nudili svoje vsebine na YouTubu. Glede na velik delež pogače spletnega oglaševanja, ki ga nadzoruje Google, je tak razvoj dogodkov dokaj verjeten.
Google, ki je leta 2006 za YouTube odštel 1,65 milijarde dolarjev, še vedno išče način, kako bi s servisom ustvarjali dobiček. YouTube namreč predstavlja vse večji del podatkovnega sistema družbe Google, hkrati pa porabi že veliko večino prepustnosti izhodnih medmrežnih povezav družbe. Google se tudi dogovarja s številnimi proizvajalci zabavne elektronike, predvsem televizorjev in videopredvajalnikov, ki bodo v prihajajočih izdelkih ponujali neposredni dostop videovsebin servisa YouTube.

Novico je napisal uporabnik Vladimir Djurdjič