Sejem v Hannovru v Nemčiji bo potekal med tretjim in osmim marcem, na njem pa bo sodelovalo okoli 4.300 razstavljavcev, torej četrtina manj kot lani. Kljub temu je to število predsednik upravnega odbora družbe Deutsche Messe Ernst Raue označil za uspeh.
Podjetij, ki so morala svoje proračune za marketing zmanjšati na ničlo, letos namreč ne bo. Med njimi so tudi Toshiba, Kyocera in Ericsson, manjkali pa bodo tudi manjši proizvajalci strojne in telekomunikacijske opreme iz Kitajske, Tajvana, Južne Koreje in Hongkonga.
Čeprav bo letos tudi razstavnih površin za 20 odstotkov manj in bodo pokrivale 200.000 kvadratnih metrov, sejem pa bo tudi za en dan krajši, bo največji tehnološki sejem na svetu po besedah Raueja pokazal poti iz krize.
Letošnji Cebit bo v znamenju učinkovitejših rešitev informacijske tehnologije za optimizacijo stroškov, do okolja pirjaznih informacijskih tehnologij in varnosti. Poleg tega bodo posebne pozornosti deležne vsebine, kot so Web 2.0, socialna omrežja, novi poslovni modeli in mobilni internet.
A. P.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje