V nedeljski prometni nesreči je umrlo vseh pet potnikov v BMW-ju in oba potnika v audiju. Foto: Policija
V nedeljski prometni nesreči je umrlo vseh pet potnikov v BMW-ju in oba potnika v audiju. Foto: Policija

Prepričani smo, da se prometna signalizacija ob določeni hitrosti da spoštovati.

Rajko Siročič, predsednik uprave Darsa
Policija in Dars o nesreči
Prometna nesreča na obvoznici

V nedeljo zvečer se je pred predorom Golovec zgodila prometna nesreča, v kateri je umrlo sedem ljudi. Ivan Kapun, vodja oddelka za cestni promet na PU Ljubljana, je pojasnil, da je bila signalizacija na tem odseku v skladu s predpisi.

Andrej Vovk, vodja službe za organizacijo obnov pri Darsu, je dejal, da prometne signalizacije tudi tujec pri primerni hitrosti ni mogel spregledati. Dodal je, da so bile hitrosti zagotovo prekoračene, saj drugače v takšnih avtomobilih (BMW in Audi) ne bi moglo biti toliko smrtnih žrtev. Če bi na primer voznik pripeljal s 60 km/h, ne bi bilo sedem mrtvih, tudi če bi, kot pravijo nekatere informacije, BMW zaneslo.

Predsednik uprave Darsa, Rajko Siročič, pa je povedal, da je bila signalizacija, ki je opozarjala na razvrstitev, postavljena na razdalji 600, 300 in 100 metrov pred ločitvijo voznih pasov.

Ivan Kapun pa je poudaril, da do nesreče ni moglo priti zaradi trčenja romunskega voznika v pokončno plastično zaporo na sredi ceste, ki preprečuje zavijanje voznikov na nasprotni pas, saj ne gre za trdno zaporo. Voznik jo je sicer zadel, a je kljub temu nadaljeval z obračanjem.

Na istem odseku tri nesreče
Prva prometna nesreča se je zgodila približno 100 metrov pred krajem tragične nesreče, ko je voznica dohitevala avtobus. Ko ga je dohitela, je zapeljala na levo, na vozišče, ki je potekalo v nasprotno smer. Žrtev na srečo ni bilo.

Druga nesreča se je zgodila bližje izvozu na Litijsko cesto, ko je vozilo iz neznanega vzroka zapeljalo na levo, na prometni pas, ki poteka po nasprotni smeri. Pri tem je prišlo do čelnega trčenja, v katerem je bila ena oseba huje poškodovana.

Več pritožb voznikov, da je ureditev zmedena
Na informativni program TV Slovenija so od začetka obnovitvenih del 8. avgusta prihajale pritožbe, da je prometna ureditev zaradi del zmedena, vozniki pa niso čisto prepričani, na kateri pas se morajo razvrstiti.

Ivan Kapun odgovarja, da je policija prejela nekaj pritožb v zvezi s tem, vendar so se pritoževali predvsem vozniki, ki jih je doletela kazen, ker so zgrešili izvoz in so želeli obrniti na avtocesti, in tisti, ki so zgrešili izvoz in so se morali peljati vse do izvoza na Cikavo, a so se vozniki pritoževali le prve dni. Če so želeli proti Primorski, so se namreč že pred predorom Golovec morali razvrstiti na desni pas, proti Dolenjski pa na levi pas. Sploh pa so se pritožbe nanašale na signalizacijo na drugi strani predora, ne pa na kraju, kjer je prišlo do nesreče, pojasnjuje Kapun.

A. M.

Prepričani smo, da se prometna signalizacija ob določeni hitrosti da spoštovati.

Rajko Siročič, predsednik uprave Darsa
Policija in Dars o nesreči
Prometna nesreča na obvoznici