Osrednja tema srečanja s Costo, ki je predsednik odbora Evropskega parlamenta za regionalno politiko, promet in turizem, je bila evropska finančna perspektiva za promet za obdobje 2007-2013. Na ta sredstva lahko računa tudi Slovenija, vendar le za gradnjo čezmejnih prometnih povezav.
V sodelovanju s sosedami do več sredstev
Costa je tako Sloveniji svetoval, naj k posodobitvi železniške povezave Ljubljana-Budimpešta in h gradnji tira Divača-Koper pritegne tudi Italijo in Madžarsko. Dodal je še, da mora Slovenija v sodelovanju s sosednjimi državami Evropski komisiji čim prej predati svoj predlog, saj bo le tako pridobila največjo mogočo pomoč, poleg tega pa bi lahko še prispevali k večji povezljivosti med različnimi državami.
Predstavnik Evropskega parlamenta je Pavlihi predlagal tudi, da bi lahko gradnjo phyrnske avtoceste, ki po Sloveniji poteka od Šentilja na slovensko-avstrijski meji prek Maribora in Ptuja do Gruškovja na meji s Hrvaško, pospešili z evropskimi sredstvi. Slovenski minister je glede tega priznal, da slovenski avtocestni program ta projekt pomika nekoliko v prihodnost.
Za prvo postajo izbral Slovenijo
Costa, za katerega je ta obisk prvi, odkar je postal predsednik omenjega odbora Evropskega parlamenta, si je ogledal tudi viadukt Črni Kal, za katerega meni, da lahko postane ena od izhodiščnih točk za pomorske avtoceste.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje