Evropska komisija ob tem opozarja, da med državami še vedno obstajajo precejšnje razlike. Evropska komisarka za informacijsko družbo Viviane Reding je povedala, da so se koristi odločitve, da šole preidejo na širokopasovni dostop do interneta, kar je zelo pomembno za razvoj družbe, ki temelji na znanju, že pokazale.
Po njenem mnenju lahko postane širokopasovni dostop eden najpomembnejših dejavnikov razvoja gospodarske in socialne konkurenčnosti.
Izsledki raziskave
Dostop do interneta ima 96 odstotkov evropskih šol, od tega jih je 67 odstotkov priključenih na širokopasovni dostop. Od vseh šol z dostopom do interneta jih v Skandinaviji, na Nizozemskem, v Estoniji in na Malti 90 odstotkov uporablja širokopasovni dostop, v Grčiji, na Poljskem, Cipru in v Litvi pa je ta delež le 35-odstoten.
Število učencev, ki si delijo dostop do interneta, je na Danskem, v Veliki Britaniji in Luksemburgu od 3,8 do 5,5, v Latviji, Litvi, na Poljskem, Portugalskem in v Grčiji pa 19. Kot učni pripomoček internet uporablja 74 odstotkov pedagoških delavcev, v Sloveniji je delež 67,6 odstotka, pri pripravi pouka pa si z računalnikom ali internetom pomaga kar 90 odstotkov učiteljev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje