Za komitente NLB-ja je priporočljivo, da informacjo o stanju pridobijo le na bankomatih NLB-ja. Foto: RTV SLO
Za komitente NLB-ja je priporočljivo, da informacjo o stanju pridobijo le na bankomatih NLB-ja. Foto: RTV SLO

Izmed 15 največjih slovenskih bank to storitev svojim komitentom zaračunavajo le še Abanka Vipa, Gorenjska banka in Probanka, poroča časopis Dnevnik. NLB ima pri tem največ komitentov, cena za omenjeno storitev pa je pri njej tudi najvišja. Gorenjska banka in Abanka zaračunata dvakrat manj, cena pa je kar šestkrat nižja pri Probanki.

Ob upoštevanju števila komitentov in če predpostavimo, da bi vsak od njih enkrat mesečno preverjal stanje na tujem bankomatu, bi NLB tako prišla do 2,9 milijona evrov dodatnih prihodkov, pri dveh mesečnih vpogledih pa bi bila ta številka seveda dvakrat višja.

Strošek banke ali stranke?
V NLB-ju zatrjujejo, da ima banka z zagotavljanjem tovrstnih storitev določene stroške, vezane na razvoj in vzdrževanje ter na medbančno provizijo. Drugače menijo v Volksbank, kjer te storitve komitentom ne zaračunavajo, saj menijo, da gre za strošek banke, in ne stranke.

Vpogleda v stanje na tujih bankomatih sicer vse banke niti ne omogočajo. Tako to ni mogoče pri SKB-ju, v Banki Koper in pri NKBM-ju.

E. S.