Največji delež, skoraj polovica anketiranih, že vnaprej ve, kaj bodo kupili svojim najbližjim in le slaba tretjina jih tega običajno ali nikoli ne ve. Foto: RTV SLO
Največji delež, skoraj polovica anketiranih, že vnaprej ve, kaj bodo kupili svojim najbližjim in le slaba tretjina jih tega običajno ali nikoli ne ve. Foto: RTV SLO

Glede na podatke o povprečni mesečni porabi gospodinjstva v Sloveniji to pomeni, da Slovenci za decembrsko obdaritev in razveselitev bližnjih namenimo še dodatno polovico povprečne mesečne porabe za nakup izdelkov vsakdanje rabe, izhaja iz ankete, ki jo je agencija Gfk Gral-Iteo v začetku decembra izvedla med 254 porabniki.

Za trgovce sta najbolj zanimivi mlajša (pod 25 let) in starejša populacija (nad 45 let), ki sta bolj impulzivni ter ju je mogoče lažje zapeljati s ponudbo na prodajnem mestu, cenami, z embalažo ali s funkcionalnostjo darila. Mlajša populacija (med 15 in 25 let) ima žal manj razpoložljivih dohodkov za decembrsko obdarovanje, pod 3.000 tolarjev, v nasprotju s starejšo generacijo, ki namerava porabiti največ - okoli 5.000 tolarjev.