Ob razširitvi ploščadi bo spremenjen tudi način parkiranja letal. Foto: RTV SLO
Ob razširitvi ploščadi bo spremenjen tudi način parkiranja letal. Foto: RTV SLO
Za razvijajoče se letališče bi bila dobrodošla tudi železniška postaja z Ljubljano, kar pa so zaenkrat le sanje, je povedal Može. Foto: RTV SLO

Zaradi zahtev schengna se bodo projekta lotili od zadaj. Najprej bodo na Brniku zgradili povezovalni hodnik, ki bo postal del novega terminala. Sledila bo nadgradnja obstoječega terminala. Zato bosta predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Vinko Može in predsednik uprave SCT-ja Ivan Zidar v torek podpisala pogodbo o gradnji prve faze novega terminala.

Inšpektorji EU-ja so pred časom ugotovili, da obstoječa infrastruktura na letališču ne omogoča delitve potnikov na domače - schengenske in mednarodne iz neschengenskega območja, kjer se še opravlja mednarodni nadzor.

Tudi gradnja poslovno-logističnega centra
Za gradnjo prizidka obstoječemu terminalu, ki je hkrati prva faza novega terminala, so na Brniku pet let čakali na gradbeno dovoljenje. Na Brniku načrtujejo tudi podaljšanje vozne steze za letala. Nov potniški terminal bo velik 25.000 kvadratnih metrov, končan pa naj bi bil konec leta 2010. Ob letališču bo zgrajen tudi poslovno-logističi center, kjer se bodo odvijale dejavnosti, povezane z letališčem.

Vse več letalskih prevoznikov, potnikov in poletov ter zahteve EU-ja bodo iz Brnika morda naredili razvito letališče.