O Akropovičem motorju, ki so ga predstavili na razstavi v Bad Salzufelnu na severu Nemčije, so se razpisali številni svetovni mediji in ga opisali s superlativi. "Pri Top Gearu običajno ne pišemo o motorjih, ampak ko slovenski mojstri izpušnih sistemov izdelajo motor z imenom Full Moon, tega ne moremo spregledati," so zapisali na spletni strani priljubljene avtomobilistične televizijske oddaje Top Gear, ki sicer ne skriva svoje zadržanosti do dvokolesnikov.
Posebno obliko motorja, katerega valovita karoserija je zasnovana okoli ogromnega izpuha, Top Gear opisuje z oceno, da bi takšen motor pristajal "futuristični Kruteli De Vil (iz 101 Dalmatinca) na poti v trgovino s hišnimi ljubljenčki".
Poleg unikatne karoserije se motocikel ponaša tudi s 30-palčnim sprednjim kolesom iz karbonskih vlaken in aluminija, ki je zaradi svoje oblike polne lune dal ime tudi končnemu izdelku.
Ameriška motoristična revija Bold Ride pa se navdušuje nad pristopom do oblikovanja motocikla, začetega pri izpuhu. "Akrapovič dokazuje, da se da začeti tudi s konca," ocenjujejo v omenjeni reviji.
Tako Top Gear kot Bold Ride poudarjata tudi tehnične posebnosti dvokolesnika, še posebej agregat S&S Knucklehead V-Twin s prostornino 1524 kubičnih centimetrov in avtomatiziran hidravlični sistem, s katerim motocikel prosto stoji in zato ne potrebuje stojala.
Promocijski dvokolesnik je Akrapovič izdelal skupaj s slovensko delavnico za predelavo motociklov Dreamachine Motorcycles. Za izdelavo celotnega motorja, vključno z ročno izdelano karoserijo, za katerega so navdih dobili v ročno izdelanih prestižnih maloserijskih limuzinah, je podjetje iz Ivančne Gorice porabilo 800 delovnih ur, so sporočili iz podjetja Akrapovič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje