Direktorica maloprodaje in marketinga v Alpini Maja Remic je povedala, da je zmanjšanje števila zaposlenih nujno, in sicer je to posledica različnih dejavnikov, ki so vplivali na zmanjšanje povpraševanja na eni strani ter na optimizacijo poslovanja in zagotavljanje njegove konkurenčnosti na drugi strani. Velik negativen učinek je imela zlasti pandemija covida-19.
Lansko skoraj štirimesečno zaprtje celotne drobnoprodajne mreže trgovin v Sloveniji in dvomesečno na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Srbiji, kjer je Alpina prav tako navzoča z lastno mrežo, je slabo vplivalo predvsem na prodajo modne obutve. Hkrati je z zamikom vplivalo na manjše potrebe po proizvodnji tovrstnih izdelkov.
Manjše povpraševanje po smučarskih čevljih pa je posledica dolgotrajnega zaprtja smučišč po Evropi. Hkrati je na prodajo zimske športne obutve negativno vplivala zelena zima v sezoni 2019/2020.
Zaradi upada povpraševanja in potrebe po optimizaciji bodo v proizvodnji in drugih službah na sedežu podjetja v Žireh pogodbo o zaposlitvi odpovedali 18 zaposlenim, medtem ko bo še devet zaposlenih prejelo odpoved pogodbe o zaposlitvi s ponudbo nove.
20 mehkih odpuščanj
Z mehkimi metodami pa bodo delovno razmerje skupaj prekinili 20 zaposlenim, pri čemer bodo 14 zaposlenim odpovedali pogodbo o zaposlitvi iz poslovnega razloga z možnostjo prejemanja nadomestila na zavodu za zaposlovanje do izpolnitve pogojev za upokojitev, šest zaposlenih pa se bo redno starostno upokojilo.
Alpina izvaja tudi optimizacijo poslovanja. Med drugim na različnih trgih v celotni prodajni mreži zapira nedobičkonosne trgovine. Hkrati vlaga v izboljšanje nakupovalne izkušnje kupcev tako na spletu kot tudi na fizičnih prodajnih mestih.
Finančno prestrukturiranje
V Alpini že vse od leta 2016 poteka tudi finančno prestrukturiranje. "Vpliv pandemije in posledično ukrepov držav za njeno zajezitev so pomembno upočasnili uspešnost tega postopka. Pogovori z večinskim lastnikom, Družbo za upravljanje terjatev bank, potekajo," so potrdili v Alpini.
Končni poslovni rezultati za lansko poslovno leto še niso znani, je pa že jasno, da bo izguba večja, kot so predvidevali, in sicer predvsem zaradi izpada prihodkov kot posledice ukrepov za preprečevanje pandemije, torej zaprtja nenujnih trgovin, zelene zime v sezoni 2019/2020 ter dolgotrajnega zaprtja smučišč.
"Posledica tega so zmanjšanje povpraševanja na enem delu in nujnost racionalizacije poslovanja tudi z zniževanjem števila zaposlenih s programom presežnih delavcev in z mehkimi metodami ter zapiranje nedobičkonosnih trgovin v celi drobnoprodajni mreži," je pojasnila Remičeva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje