Godec, ki je obenem tudi prvi mož direkcije za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo, se je položaju prvega nadzornika SŽ-ja odpovedal tudi zato, ker je prepričan, da železnice v tem, izjemno težkem položaju, ko jih čakajo pomembne spremembe, zahtevajo "celega človeka vsak dan".
"Zaradi velikega števila projektov, ki jih izvajamo v Direkciji RS za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo, katerim so se v zadnjem času pridružil številni novi in zahtevni ter jih je treba končati v izjemno kratkih rokih, če želimo optimalno izkoristiti sredstva EU-ja in slovenskega proračuna, sem se odločil, da odstopim kot predsednik nadzornega sveta Slovenskih železnic," je v sporočilu za javnost pojasnil Godec.
Godec poudarja, da so pred vsemi zaposlenimi v direkciji zahtevni izzivi, saj davkoplačevalci upravičeno pričakujejo hitro in kakovostno posodobitev železniške infrastrukture. "Veliko bo treba narediti, veliko nadoknaditi. Dejstvo je namreč, da se je v posodobitev železniške infrastrukture v zadnjem desetletju vlagalo premalo," je še zapisal.
Vlada je Godca marca lani najprej imenovala kot vršilca dolžnosti direktorja direkcije za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo, julija pa nato še kot direktorja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje