Nadzorni svet edinega slovenskega letalskega prevoznika je konec decembra lani iz ekonomsko-poslovnih razlogov z mesta predsednika uprave odpoklical Klemna Boštjančiča, na njegovo mesto pa je do imenovanja novega predsednika uprave imenoval dotedanjega direktorja komercialnega sektorja Anžurja.
Anžur se je po mnenju nadzornikov v teh mesecih izkazal kot strokovnjak in dober menedžer. "Nadzorni svet mi je naložil veliko odgovornost, saj je vodenje letalske družbe v vse prej kot prijaznem mednarodnem poslovnem okolju velik izziv," je dejal Anžur in dodal, da bodo do jeseni predstavili novo poslovno strategijo podjetja za prihodnjih nekaj let.
Enainštiridesetletni Anžur je magister ekonomije. Adrii Airways se je pridružil aprila lani kot strokovnjak za strateško prodajo in trženje. V preteklosti je med drugim vodil družbo Bramac Slovenia, pozneje pa je bil odgovoren tudi za več Bramacovih mednarodnih trgov. Leta 2011 se je zaposlil pri družbi A. T. Kearney kot strokovnjak za strategijo, prodajo in trženje.
Nadzorni svet je sprejel tudi odločitev o širitvi uprave z drugim članom. Pri njegovem izboru in imenovanju bo nadzorni svet sodeloval z Anžurjem, izbrali pa naj bi ga do konca avgusta.
Ključno obdobje za družbo
Dvočlanska uprava bo družbo vodila v enem ključnih obdobij njenega obstoja. Adria Airways je sredi poslovne sanacije, po visokih izgubah v preteklih letih pa se že kažejo znaki, da bi lahko bilo letošnje poslovanje vendarle pozitivno. Letalski prevoznik je tudi sredi postopka prodaje, pretekle dokapitalizacije države pa pod drobnogledom Evropske komisije.
Adria Airways je lani ustvarila 10,8 milijona evrov čiste izgube, kar je 10,2 odstotka manj kot leta 2011, ko je znašala dobrih 12 milijonov evrov, a nekoliko slabše od načrta prestrukturiranja, ki je za lani predvidel 7,5 milijona evrov izgube.
"Število potnikov se povečuje"
A Anžur zagotavlja, da je trenutno poslovanje Adrie Airways stabilno, število potnikov pa se povečuje iz meseca v mesec. Prodaja je bila v prvih štirih mesecih leta za približno šest odstotkov boljša kot v enakem lanskem obdobju, čeprav je bilo število potnikov do marca nekoliko nižje kot v enakem lanskem obdobju. "Razlog za to delno tiči v zelo dolgi zimi, delno pa tudi v tem, da smo bistveno bolj optimizirali lete, kar pomeni, da smo določene lete z malo potniki stornirali in smo na finančnem delu precej privarčevali," je pojasnil.
Novo poslovno strategijo podjetja za naslednjih nekaj let napoveduje do jeseni. "Mi bomo nekakšen hibrid. Ne moremo biti nizkostroškovnik, ne moremo leteti niti na dolge razdalje, zagotovo pa bomo morali na dolgi rok postati vedno bolj stroškovno učinkoviti," je dejal. To pomeni, da bodo morali povečevati zasedenost letal, kar posledično pomeni nižje stroške po sedežu, po drugi strani pa bodo lahko tako potnikom zagotavljali nižje cene in se približevali konkurenci, je še dodal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje