V Magni Steyr so s pojasnili glede svojih širitvenih načrtov precej skopi. Avtomobilski velikan je nedavno pridobil nove posle z družbama BMW in Jaguar Land Rover ter podaljšal pogodbe z Mercedes Benzom in se zaradi tega spoprijema s kadrovsko in prostorsko stisko.
Ali res skrbno skrivajo to poslovno skrivnost, torej da nameravajo del proizvodnje prenesti v Maribor, ali pa se samo spogledujejo s potencialnimi lokacijami, je težko ugibati. Iz podjetja so sporočili le, da sicer proučujejo možnosti širitve proizvodnih zmogljivosti, a da bo odločitev odvisna predvsem od potreb strank in da je zato še prezgodaj komentirati kar koli v zvezi z načrti.
Pomemben igralec v avtomobilski industriji
Magna Steyr, ki je del Magne International, je sicer eden najpomembnejših dobaviteljev v avtomobilski industriji, zaposluje okoli 6.000 ljudi. Izdeluje podvozja, sedeže, elektroniko, pogonske sisteme in druge avtomobilske dele. Celotna skupina, ki ima letno več kot 26 milijard evrov prometa, zaposluje 152.000 delavcev.
Če se najboljši scenarij, torej da si del tega avtomobilskega kolača odreže tudi Maribor, ne bi uresničil, bi bila lahko slaba tolažba tudi to, da Magna potrebuje okoli 3.000 novih delavcev, pri čemer bodo slovenski čez mejo dobrodošli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje