Plačevanje pristojbine, da lahko s tovornjaki zapeljejo do tovora, ki ga pripeljejo ladje, je avtoprevoznike tako razburilo, da so pred dnevi napovedali zaporo pristanišča. Z vodstvom Luke so se dogovorili za nadaljnje pogovore, a ti danes niso prinesli dokončne rešitve, je za Radio Slovenija poročala Tjaša Škamperle.
Sever ponuja tri morebitne rešitve
Predsednik združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Rober Sever pravi, da je možnosti za ureditev tega vprašanja več, in sicer bi se lahko strošek pristojbine prenesel na dobavitelja, torej ladjarje, gospodarska in obrtna zbornica sta predlagali, da bi strošek prevzela država, kot tretjo možnost pa je Sever omenil, da bi prevozniki to takso poskušali preleviti v ceno prevoza.
Denar luka porabi za vzdrževanje
Zdaj je na potezi minister za promet Patrick Vlačič, ki je mogoče rešitve obljubil do prihodnjega petka. Dejstvo je namreč, da se v Luki Koper temu prihodku, ki jim letno prinese skoraj pol milijona evrov, ne bodo odrekli. Denar namreč porabijo, kot trdijo, za vzdrževanje cestne infrastrukture znotraj pristanišča. Tovornjakar mora tako za enkraten vstop plačati 54 evrov, za letno pristojbino pa zaračunajo 70 evrov.
A če dogovora ne bodo dosegli, se lahko uresniči napovedana zapora pristanišča. Pri tem so razdeljeni tudi sami avtoprevozniki, saj jo podpirajo v obrtni zbornici, v gospodarski pa ne, saj bi po Severjevih besedah "ta drastični ukrep povzročil več škode kot koristi".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje