Glavna značilnost trgovanja na ljubljanski borzi je že nekaj časa velika nelikvidnost, posledično pa so tečaji slovenskih delnic na nizkih ravneh. Prav zato tudi promocije, katerih osnovni namen je povečati prepoznavnost naših najboljših podjetij med tujimi portfeljskimi vlagatelji, povečati njihovo prisotnost na slovenskem kapitalskem trgu in s tem tudi likvidnost delnic na ljubljanski borzi.
Neposredna srečanja z vlagatelji sicer organizirajo že dlje časa, tokrat pa so t. i. roadshow prvič izpeljali kar prek svetovnega spleta, je poročal Radio Slovenija.
Tuje investitorje zanimata predvsem poslovanje in strategija
Članica uprave ljubljanske borze Polona Peterle v povezavi s tem poudarja, da so nenehni neposredni stiki s tujimi vlagatelji izjemno pomembni za prepoznavnost slovenskih delnic. Tuji investitorji želijo predvsem informacije o poslovanju in strategiji.
Roadshowov se običajno udeležijo tudi mnoge ugledne investicijske družbe, same učinke srečanj z vlagatelji pa je težko meriti. Najboljša slovenska podjetja se bodo do konca leta predstavila še v Londonu, New Yorku in na Dunaju, v začetku leta pa bo predstavitev potekala tudi v Ljubljani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje