Minister meni, da je za Luko Koper pomembnejše, da se poveča prepustnost proge na nekje med 130 in 150 vlaki dnevno. Z modernizacijo proge bodo do leta 2015 zagotovili povečanje prepustnosti na 103 vlake dnevno, je zatrdil.
Projekt drugega tira, ki je ovrednoten na 1,3 milijarde evrov, se ob zdajšnjem pretovoru, pa tudi če bi bil ta 30-krat večji, ne izide. Časa za premislek o projektu drugega tira je sicer še dovolj, trdi minister, saj je vmesni čas z začeto modernizacijo zagotovljen. Odločitev o tem, ali naj se drugi tir gradi v takšnem ali drugačnem obsegu, Černač prepušča stroki, ki bo imela čas nekje do leta 2015, kar po njegovem mnenju povsem zadostuje.
Z modernizacijo in povečanjem pretovornih zmogljivosti do leta 2015 bo Luki zagotovljena ustrezna podlaga do okoli leta 2020, je prepričan minister. Spomnil je, da v tej finančni perspektivi za projekt drugega tira ni bilo predvidenih več kot 52 milijonov evrov, in če jih ne bi prerazporedili na druge projekte, bi bila ta sredstva izgubljena.
V prihodnje bo sicer pri večjih infrastrukturnih projektih treba ne le zagotoviti njihovo izvedbo, ampak jih tudi graditi "na racionalen način in v skladu s potrebami", je še dejal minister.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje