Foto: BoBo/Borut Živulović
Foto: BoBo/Borut Živulović

Glovo bo do 10. maja do 22. ure izvajalo običajne storitve, ekipa za pomoč strankam pa bo svoje storitve opravljala do 31. maja, so sporočili iz podjetja. "Zahvaljujemo se za vsa vaša naročila na aplikaciji Glovo. Hvaležni smo za priložnost, da smo vam lahko dostavljali," so zapisali v sporočilu uporabnikom.

Kot poroča Forbes Slovenija, so iz podjetja nekaterim medijem sporočili, da bodo zaposlenim iskali ustrezna delovna mesta v svojih pisarnah v drugih državah. Obljubljajo tudi odpravnine v zneskih nad zakonsko predpisanimi minimumi. Konec leta 2023 je bilo v Glovu v Sloveniji zaposlenih 19 ljudi.

V Sloveniji Glovo začel dostavljati po prevzemu podjetja Ehrana

Glovo je na slovenski trg vstopil leta 2021 s prevzemom podjetja Ehrana. Prvo leto v Sloveniji je imelo podjetje Glovoapp SI 3,8 milijona evrov prihodkov in 2,4 milijona evrov izgube, je razvidno iz podatkov, objavljenih na Ajpesu.

Leta 2022 je podjetje tako prihodke kot izgubo še povečalo. Prihodki so znašali 4,3 milijona evrov, izguba pa 3,2 milijona evrov. Lansko leto je Glovo v Sloveniji končal s 3,7 milijona evrov prihodkov in 2,2 milijona evrov izgube.

Po poročanju Forbsa izkazi podjetja kažejo, da je lastnik, špansko podjetje Glovoapp23, lani junija vplačal dodaten kapital. Slovensko podjetje je imelo tako konec leta na postavki kapitalskih rezerv 8,5 milijona evrov, ki jih lahko nameni za pokrivanje izgube ali financiranje poslovanja.

Špansko podjetje je bilo ustanovljeno leta 2015 v Barceloni in deluje v južni, srednji, vzhodni in jugovzhodni Evropi ter v Afriki. Aplikacija povezuje uporabnike z restavracijami, trgovskimi verigami, lekarnami in maloprodajnimi trgovinami, vključuje pa tudi kategorijo razno, ki uporabnikom omogoča, da naročijo, kar želijo.

Glovo v Sloveniji velja za enega od dveh osrednjih ponudnikov dostave hrane na dom, poleg finskega Wolta.