Za MMC so sporočili, da nove lastnike iščejo za čaje 1001 cvet, namaz Viki krema, riž in mlevske izdelke Zlato polje, sadne namaze Belsad, omake Maestro in otroško hrano Bebi, Čoko in Čokolešnik. Osredotočili se bodo na kavo, sladki in slani program, mesne namaze in brezalkoholne pijače.
Ambiciozni cilji skupine
Od 2.100 izdelkov, kolikor jih nosi zaščitni znak skupine, jih 290 ustvari okoli štiri petine prihodkov, zato nameravajo nekonkurenčne programe in blagovne znamke prodati. Kot še pojasnjujejo, prodaja ni sama sebi namen, saj želijo na ta način uresničiti strateške cilje, v skladu s katerimi bi leta 2012 največji programi skupine ustvarili 450 milijonov evrov čistih prihodkov.
Odpuščanje ni v načrtu
Kot so za MMC sporočili iz Droge Kolinske, delavcev ne nameravajo odpuščati. V prodaji programov bodo imeli namreč prednost novi lastniki, ki bodo pripravljeni prevzeti zaposlene.
Skupina Droga Kolinska se je v treh letih razvila iz dveh na slovenski trg omejenih podjetij, ki sta se nato povezali še s Soko Štarkom in Grand Promom, kar predsednik uprave Sloboda Vučičević ocenjuje kot uspešno potezo, saj so lani skupaj ustvarili 360 milijonov evrov prihodkov, kar je za desetino več kot leto prej. Po prometu so na tretjem mestu v regiji.
E. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje