Družba namerava do leta 2011 vse svoje nosilne blagovne znamke pripeljati med prve tri na trgu. Med strateške cilje Droga Kolinska šteje povečanje tržnih deležev na obstoječih trgih in širitev na nove trge. Povečanje prodaje paštet načrtujejo na Švedskem, v Rusiji, Avstriji, Nemčiji in Švici.
Leta 2007 želi družba ustvariti 385 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar pomeni 11-odstotno rast prihodkov glede na predvidevanje prodaje za tekoče leto.
Člani nadzornega sveta Droge Kolinske so se seznanili tudi s poslovnimi rezultati v prvih devetih mesecih letos. Prve ocene kažejo, da bodo načrti družbe v celoti doseženi ali preseženi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje