Ministrstvo za infrastrukturo in prostor je namreč družbi postavilo rok, do katerega mora zemljišča, na katerih bosta poleg obeh postaj stala še poslovna stolpnica in nakupovalno središče, pridobiti, a se je zapletlo zaradi spora med avtobusno postajo in Slovenskimi železnicami, ki si oboji lastijo eno izmed zemljišč.
To sicer zdaj za milijon evrov prodaja SŽ, a se družba Emonika, piše Dnevnik, ni odločila za oddajo ponudbe. Še več - umaknili so vlogo za pridobitev gradbenega dovoljenja, čeprav so jih na ministrstvu zgolj opozorili, da se rok za dopolnitev vloge izteka in da naj zaprosijo za podaljšanje, še piše časopis in dodaja, da gre za po neuradnih informacijah za prvi resnejši kazalnik, da se družba Trigranit, ki stoji za gradnjo, umika iz projekta. Direktor Emonike Csaba Toth tega ne komentira.
Za projekt tudi evropska sredstva?
Toda ljubljanski župan Zoran Janković trdi, da je družba v projekt že vložila toliko denarja, da se ne more več enostavno umakniti. "Po podatkih, ki jih imamo, so do sedaj že vložili 30 milijonov evrov v skupno podjetje s Slovenskimi železnicami," je poudaril Janković.
Ob tem je izpostavil, da v času krize morda ne bi bilo slabo, če bi se za projekt pridobila evropska sredstva, saj je del projekta tudi izgradnja infrastrukture. Izpostavil je tudi nujnost nadaljevanja projekta. "Če ne bo novih projektov, kot je ta, tudi ne bo pomagala nobena varčevalna shema", je poudaril.
Ljubljanski podžupan Janez Koželj je dodal, da je Mestna občina Ljubljana pomagala pri postavitvi projekta Emonika in kar dvakrat spremenila prostorske akte, da bi ugodila Trigranitu in olajšala pogoje za izvedo projekta. "Občina stoji za tem projektom," je poudaril Koželj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje