Iz nekdanjega velikana Tomosa so nastale tri uspešne družbe - v Hidrijini Livarni razvijajo visokotehnološke izdelke za avtomobilsko industrijo, Tomos Komponente pa ima status razvojnega dobavitelja znamk, kot sta BMW in Ducati.
Tomos motoindustrija, ki danes zaposluje okoli 100 ljudi, pa še naprej izdeluje in sestavlja mopede in druga dvokolesa v cenovnem razponu od dva do tri tisoč evrov, ki so namenjena zahtevnejšim trgom. Direktor podjetja Domen Bočkor je v prispevku Deana Jelačina za TV Dnevnik pojasnil, da na leto prodajo več kot 20.000 vozil predvsem na Nizozemsko, v Belgijo, Švico, Avstrijo, Nemčijo, ZDA in na Japonsko.
V električni agregat vložili milijon evrov
Prihodnost podjetja sicer gradijo na do okolja prijaznih tehnologijah. Z milijon evrov vložka so se skupaj s Hidrijo lotili razvoja električnega agregata za dvokolesa, s katerim se želijo prebiti na trg, ki ima v Evropski uniji 10-odstotno letno rast. S takšnim agregatom bodo postopoma opremili celotno paleto dvajsetih dvokolesnikov.
Kot je pojasnil Dino Klobas, direktor za tehnično področje v Tomosu, bo dvokolo z eno baterijo pri hitrosti 25 kilometrov na uro naredilo 100 kilometrov, pri 45 km/h pa pol manj, torej 50. "Če bo imel dve bateriji, pa bo lahko s hitrostjo 65 kilometrov na uro prevozil tudi 100 kilometrov," pravi Klobas. Bočkor ob tem še pojasnjuje, da je predstavitev električnega dvokolesnika predvidena za februar prihodnje leto, a le na določenih trgih, ki so jih skrbno izbrali - med njimi pa je tudi domači, slovenski.
Kar tretjino proizvodnje predstavlja tržna niša, v okviru katere izdelujejo mopede, namenjene poštarjem, prodajajo pa jih predvsem na Dansko in v Švico. Kmalu se jim obeta tudi prodor na finski trg, še poroča Jelačin.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje