Foto:
Foto:

Če ne bo močne blagovne znamke, bomo morali konkurirati z nizkimi cenami, na primer s Kitajci, ki to znajo bolje, je prepričan član uprave Gorenja za področje komerciale in trženja Andrej Vizjak.

Gorenje je s svojimi blagovnimi znamkami na svetovnem trgu že vrsto let. V strukturi prodaje zavzemajo lastne blagovne znamke 70 odstotkov prihodkov. Gorenje ima vodilni položaj v jugovzhodni Evropi, je med vodilnimi blagovnimi znamkami v Vzhodni Evropi in ima vidno vlogo v EU-ju.

Nova tudi korporacijska podoba
Novo vizualno podobo blagovne znamke Gorenje spremlja tudi enotna strategija komuniciranja na evropskih trgih. Logotip za zdaj ostaja isti, ker pa gredo zdaj še v spremembo korporacijske podobe, bodo v tem okviru odločali tudi o njegovih morebitnih spremembah. V Gorenju so vzporedno prenovili tudi spletne strani skupine, ki so odslej na novem portalu gorenje.com.

Skupino Gorenje sestavljajo krovna družba Gorenje, gospodinjski aparati, in 47 družb, od tega 33 v tujini. Gorenje je največji slovenski neto izvoznik, saj izvozi 93 odstotkov svoje proizvodnje in ima več kot 50-letno tradicijo na področju izdelovanja gospodinjskih aparatov. Hkrati je tudi eden izmed osmih največjih proizvajalcev bele tehnike v Evropi, in sicer s štiriodstotnim tržnim deležem. Na leto proda prek 2,8 milijona velikih gospodinjskih aparatov v več kot 60 držav sveta.