Grep in Larry Smith bosta vizijo sodelovanja medijem predstavila 12. maja. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Grep in Larry Smith bosta vizijo sodelovanja medijem predstavila 12. maja. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
GREP
Grep je našel novega partnerja pri izgradnji nakupovalnega centra Stožice in s tem pri dokončanju projekta Športni park Stožice. Foto: MMC RTV SLO/Toni Gruden

V Grepu poudarjajo, da je podjetje Larry Smith Italia mednarodno uveljavljeno podjetje za razvoj nakupovalnih centrov in bo v Tožicah nadomestilo dosedanjega partnerja, avstrijsko Supernovo. Grep in Larry Smith bosta vizijo sodelovanja medijem predstavila 12. maja, novi partner pa bo takrat predstavil tudi prenovljeni koncept nakupovalnega centra Stožice.

Družba Larry Smith Italia je tudi že na svojih spletnih straneh zapisala, da bo udeležena pri graditvi projekta Športni park Stožice. Pišejo, da je park v Stožicah multifunkcionalni kompleks s 65.000 kvadratnih metrov velikim trgovskim centrom, stadionom s 16.000 sedeži in s športno dvorano s 14.000 sedeži. Kompleks naj bi bil zgrajen in odprt do konca letošnjega leta.

Govorilo se je tudi o drugi italijanski družbi
Pred tedni se je v javnosti sicer že pojavila novica, da naj bi bil Grep tik pred podpisom pogodbe z veliko italijansko trgovsko verigo, ki bo vlagala v Stožice in postala večinski lastnik Grepa. Omenjala se je trgovska družba Coop, a so v družbi to zanikali. Coop sicer posluje z družbo Larry Smith.

Odpadla je Delta, pa tudi Gadafi
O potencialnih vlagateljih v Stožice, prvi je bila srbska Delta, ki pa je od projekta odstopila zaradi finančnih težav, je bilo že veliko ugibanj. Med njimi so bili tudi Libijci, ki naj bi v projekt vložili 30 milijonov evrov, vendar je naložba po uvedbi sankcij Evropske unije zoper režim Moamerja Gadafija propadla.

Družba Larry Smith je nastala v ZDA
Družba Larry Smith je bila ustanovljena leta 1939 v ZDA, in sicer kot projektant prvih večjih trgovskih centrov v ZDA, med drugimi za velikane, kot so Macy's, J. C. Penny in Safeway. V šestdesetih letih prejšnjega stoletja je družba vstopila na evropski trg, tudi na italijanskega, menedžerji italijanske podružnice pa so leta 2004 prevzeli celotno podjetje, ki trenutno deluje predvsem v Evropi in Južni Ameriki.

Ponujajo storitve, kot so tržne analize, razvoj konceptov nakupovalnih centrov, načrtovanje optimalne mešanice najemnikov in prodajnega programa, iskanje najemnikov, upravljanje nakupovalnih centrov, ocenjevanje ter svetovanje na področju nakupov in prodaje nepremičnin. Podjetje upravlja z 19 nakupovalnimi centri in skupno z več kot 1.500 najemniki.