Kosov "grozd"(ukvarjajo se z urejanjem okolic hiš) povezuje ljudi oz. podjetja različnih strok, od mizarja do zidarja, vrnarja, elektrilčarja, kovinarja, specialista za bazene, kamine ... Združevanje je koristno predvsem zaradi cenejšega promoviranja, drugi razlog je operativen, tretji pa je skupno razvijanje novih izdelkov, ki jih uspešno tržijo na trgu. Družba zaradi grozda ničesar ne izgubi, saj na trgu deluje kot posameznik in skupina. "Povežemo se, ko se potrebujemo, ohranja pa se osnovna neodvisnost podjetja," je dejal Kos.
In kaj za podjetja, povezana v grozd, pomeni kriza? Kos pravi, da so prav zaradi povezovanja lažje preživeli, saj "smo kot posamezniki bili bolj na udaru, kot skupina pa smo manj, saj lahko priporočamo eni drugi, prav tako pa enkrat eden potegne posel v eno smer, drug pa v drugo. Zato smo preživeli in še napredovali v tem času."
Več o povezovanju v grozd si oglejte v priloženem videointervjuju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje