Memorandum o sodelovanju med Adrio Airways, Aerodromom Ljubljana in Air India, ki predvideva, da bo indijski letalski prevoznik na poletih v Severno Ameriko in nazaj opravljal postanke na Brniku, "predvsem zaradi velikosti indijskega trga in njegove hitre rasti predstavlja veliko priložnost za povečanje obsega potniškega in tovornega prometa preko ljubljanskega letališča," pravijo v Adrii.
V naši letalski družbi so prepričani, da jim bo s tem omogočen neposreden dostop do indijskega in trga ZDA, hkrati pa zagotovljeno dodatno število potnikov na obstoječih linijah. Indijski prevoznik pa "v zameno" dobi evropske potnike oz. potnike z območja EU-ja in uporabo mreže poletov Adrie Airways.
Zanima jih celoten paket
Po besedah glavnenga izvršnega direktorja Adrie Airways Klemna Boštjančiča so se veliko podrobnosti že dogovorili, a za uspešnost projekta bo potrebno dogovor skleniti tudi z ostalimi partnerji.
Air Indio namreč zanima le celoten paket. "Govorim o dogovoru glede oskrbe z gorivom v Ljubljani, dogovoru glede višine taks, ki jih zaračunava kontrola zračnega prometa - pri tem smo med dražjimi državami v Evropi," je našteval Boštjančič, ki pa je vendarle optimističen, da se bodo partnerji s sodelovanjem lahko uspešno dogovorili.
Aerodrom se veseli preskoka med letališča
Aerodrom Ljubljana pa si od posla z Air India obeta preskok med letališča, ki ponujajo tudi medcelinske polete. "S takšnim sodelovanjem se bo uvrstil med pomembna vozlišča na območju jugovzhodne Evrope in utrdil strateško vlogo vodilnega letališča v regiji za tovorni in potniški promet," so še navedli v sporočilu za javnost.
Air India naj bi začela leteti v Ljubljano bodisi z začetkom poletne sezone, torej s koncem marca, bodisi z začetkom zimske sezone, s koncem oktobra. Kdaj točno, bo sicer odvisno od tega, kdaj bo indijski prevoznik dobil letala, ki jih je naročil pri ameriškem letalskem proizvajalcu Boeing. Gre za letala 787, katerih dobava zamuja.
Konec maja so se v javnosti pojavile neuradne novice, da naj bi Air India z dokapitalizacijo reševal Adrio Airways. Vodstvo Adrie je takrat te govorice odločno zanikalo - Boštjančič jih je označil za "totalno izmišljotino". Takrat je Boštjančič poudaril, da ni skrivnost, da se je vodstvo Adrie v Indiji pogovarjalo tudi z Air Indio - sicer o možnostih komercialnega sodelovanja - in prvi pogovori so bili razmeroma uspešni.
Tudi Premogovnik Velenje se prebija v Indijo
Uspešno pa so obisk premierja Pahorja v Indiji izkoristili tudi v Premogovniku Velenje, ki je s skupino Fairwood podpisal sporazum o skupnem vlaganju - Indija želi namreč do leta 2020 podvojiti napeljane zmogljivosti za proizvodnjo električne energije, od tega bo kar 60 odstotkov vseh virov premog, večinoma domačega izvora.
"Premogovnik Velenje bo skupini Fairwood ponujal lastna znanje in tehnologijo, saj se bo v omenjenih projektih pojavil kot inženir, projektant, recenzent in konzultant," navajajo v družbi. Kot pravijo, so tuji partnerji premogovniku sami predlagali vključitev v ta projekt, saj so velenjsko odkopno metodo prepoznali kot eno najproduktivnejših za odkopavanje v debelih slojih premoga in eno do okolja najprijaznejših.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje