Mnogi Slovenci radi nakupujemo v tujini. Foto: BoBo
Mnogi Slovenci radi nakupujemo v tujini. Foto: BoBo

Za pomoč je prosila Evropski potrošniški center v Sloveniji. Ker ji po osmih mesecih reklamacije niso uspešno rešili, se je obrnila na Zvezo potrošnikov Slovenije. Kot pravi, so bili veliko učinkovitejši.

Veronika je v pariški trgovini kupila puhovko, ki je kmalu po nakupu spremenila obliko in postala neuporabna. Ponovno se je oglasila pri trgovcu, kjer so ji svetovali, naj jakno opere, češ da se bo vrnila v prvotno stanje. "Vendar sem predlog zavrnila, saj potem jakne ne bi mogla več zamenjati. Predlagali so mi tudi vrednostni bon, vendar je bil ta za 50 evrov nižji od vrednosti jakne. Zanjo sem plačala 120 evrov," je bila ogorčena gledalka.

Po pomoč na EPC
Sredi januarja je Veronika prosila za pomoč Evropski potrošniški center. Ta gostuje na Ministrstvu za gospodarstvo, razvoj in tehnologijo in je del evropske mreže, ki deluje že od leta 2005, pred tem pa je gostoval pri Zvezi potrošnikov Slovenije. "Komunikacija z njimi je potekala počasi. So dokaj neodzivni. Tudi po dva ali tri tedne nisem dobila nikakršnega odgovora od njih," je razočarano ugotovila Veronika.

Zavlačevanje in neodzivnost
Dopisovanje med Veroniko in EPC-jem, ki ga vodi Romana Javornik, je potekalo dolgih osem mesecev. Javornikova je dolgotrajno reševanje težave opravičila s tem, da imata lastnik in prodajalec sedeža v različnih državah. "Lastnik podjetja je v Veliki Britaniji, pravna pisarna pa v Belgiji. Postopek je trajal kar nekaj časa, na koncu smo poleg Evropskega centra v Franciji, kontaktirali tudi z Evropskim potrošniškim centrom v Belgiji in ta je nadaljeval komunikacijo s prodajalcem. Zadnji stik je bil zabeležen konec avgusta letos," je pojasnila Javornikova.

Po dveh tednih prejela denar nazaj
"Po osmih mesecih sem ostala brez jakne, brez denarja in dobila odgovor, da je z njihove strani primer zaključen," je dokončno izkušnjo z Evropskim potrošniškim centrom opisala Veronika. Ker je članica ZPS-ja, se je po pomoč obrnila tudi na to organizacijo. Kot nam je zaupala gledalka, so takoj posredovali pri pristojni organizaciji v Belgiji in po 14 dneh je kupnino za puhovko prejela na svoj račun.

Kdo je v primeru vračila kupnine za blago z napako iz tujine odigral odločilno vlogo in kakšne pristojnosti in obveznosti ima Evropski potrošniški center v Sloveniji, boste izvedeli v oddaji Posebna ponudba 28. oktobra, ob 17.25..

V oddajo se boste s svojimi vprašanji in zgodbami lahko vključili tudi gledalci, in sicer po telefonu 01 475 20 20 in 01 475 20 21. Lahko tudi pišete na elektronski naslov posebna.ponudba@rtvslo.si, oddajo pa najdete tudi na Facebooku.