Na njem se je na 4.000 kvadratnih metrih od prejšnjega petka predstavljalo 153 razstavljavcev iz 15 držav. Po podatkih ljubljanskega sejma je prireditev v štirih dneh privabila 16.000 obiskovalcev.
Sejem je bil namenjen turizmu, preživljanju prostega časa, kulinaričnim užitkom in žlahtni kapljici in s tem predstavitvi turistične ponudbe v Sloveniji in tujini. Predstavljale so se tudi slovenske regije, vinarji in gostinski lokali. Na sejmu je bilo mogoče dobiti veliko idej za preživljanje prostega časa.
Sejem je namenil precejšen poudarek možnostim enodnevnega oziroma izletniškega turizma, raznolikosti in bogastvu slovenske kulinarične in vinske ponudbe ter raznim oblikam pestrega in kakovostnega preživljanja prostega časa - od fotografije, lova in ribolova, do pohodništva, kolesarjenja, jahanja, igranja golfa, vodnih športov, smučanja in plavanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje