Madžarska energetska skupina MOL je 92,25 odstotka OMV-ja Slovenija prevzela v partnerstvu z INO, hrvaško energetsko družbo iz svoje skupine, ki je že imela v lasti 7,75 odstotka OMV-ja Slovenija. S tem je nastala nova družba MOL & INA, njen sedež podjetja pa ostaja v Kopru. INA je 33-odstotna lastnica novega podjetja, preostanek ima v lasti MOL Slovenia Downstream Investment s sedežem v Amsterdamu. MOL-ova mreža v Sloveniji se bo tako začasno povečala s 53 na 172 servisov, a jih bo MOL v drugi polovici leta 39 prodal družbi Shell Adria. S to prodajo si je MOL zagotovil zeleno luč Bruslja za prevzem, saj bi bil na določenih mikrolokacijah njegov tržni delež po prevzemu prevelik.
Spremembe na dosedanjih servisih OMV-ja bodo začele postajati vidne s septembrom, ko bo stekel proces preobrazbe njihove zunanje podobe. Pri tem bo 27 servisov dobilo podobo INE, preostali pa podobo MOL-a. Postopek preobrazbe naj bi bil po navedbah direktorice podjetij MOL & INA ter MOL Slovenija Valerije Glavač končan maja prihodnje leto. Na vseh servisih bo sicer ponudba enaka – od goriv Evo do izdelkov v trgovskem delu ter prehranske ponudbe v oddelku Fresh Corner.
Valerija Glavač je na novinarski konferenci v Portorožu izrazila prepričanje, da bodo s svojim vertikalno integriranim poslovnim modelom lahko izkoristili prednosti treh MOL-ovih rafinerij v regiji in potrošniku omogočili zanesljivo oskrbo ter konkurenčne cene. Kot je za Radio Slovenija poročala novinarka Maja Derčar, bo energetska skupina slovenski trg zalagala z derivati iz lastnih velikih rafinerij, ki jih ima na Slovaškem in na Madžarskem, sredi prihodnjega leta pa bo končana še 630-milijonska prenova rafinerije na hrvaški Reki.
V MOL-u tako verjamejo v uspeh na slovenskem trgu, kjer se bodo s tretjega največjega ponudnika zavihteli na drugo mesto, za Petrolom. Kot je na novinarski konferenci dejal direktor prodaje na drobno v skupini MOL Robert Pitt, bodo stranke skušali pridobiti predvsem z gostinsko ponudbo, trgovino, ogromno pa stavijo tudi na kartice zvestobe in popuste. Spremembo informacijskega sistema, ki bo omogočila uporabo kartic zvestobe MOL Move, bodo vpeljali oktobra. Že od pretekle sobote pa lahko koristi združitve izkoristijo poslovne stranke.
MOL bo ohranil vse zaposlene ter pogodbenike OMV-ja Slovenija
Vse pogodbe dosedanjega podjetja OMV Slovenija po besedah direktorice Glavač ostajajo v veljavi, torej tako pogodbe o zaposlitvi okoli 130 dosedanjih zaposlenih v družbah OMV-ja Slovenija in MOL Slovenija, ki bodo združili moči, ter pogodbe s franšiznimi partnerji, ki upravljajo servise. Glede prodaje 39 servisov družbi Shell Adria je Glavač povedala, da sklenitev posla pričakujejo konec avgusta ali v začetku septembra, predaja servisov pa naj bi bila končana do konca januarja prihodnje leto. Od tega bo 20 servisov iz dosedanje MOL-ove mreže, 19 pa bo dosedanjih servisov OMV-ja. Spisek bodo razkrili konec avgusta ob koncu transakcije.
O prednostih in koristih prevzema za potrošnike in samo skupino so se na dogodku v Portorožu strinjali tudi preostali MOL-ovi vodilni. Izvršni direktor za potrošniške storitve v skupini Peter Ratatics je povedal, da gre za velik dan za MOL. Spomnil je, da v skupini veliko vlagajo v regijo. MOL je sicer prisoten v 11 evropskih državah, od teh imajo v desetih tudi mrežo bencinskih servisov. Po Rataticsevih besedah imajo več kot 2400 servisov, na njih pa je zaposlenih več kot 22.000 ljudi. Glavna blagovna znamka je MOL, sledita INA in Slovnaft. Ratatics je povedal, da na posameznih trgih zaposlujejo lokalne vodstvene delavce. To nameravajo početi tudi v Sloveniji, saj da lokalni kader najbolje razume potrebe domačega trga.
Poleg pogonskih goriv so smer nadaljnjega razvoja prodaja trgovskih izdelkov na drobno in gastronomska ponudba. Tako želijo še okrepiti in izboljšati ponudbo Fresh Corner. Na področju digitalne preobrazbe imajo medtem dve smeri razvoja – stalno nadgradnjo vsakodnevne analize podatkov za optimiziranje stroškov in nadaljnji razvoj ter individualizacija programa zvestobe, je pojasnil Ratatics.
Izvršni direktor enote downstream goriva v skupini MOL Csaba Zsoter pa je kot enega od glavnih ciljev delovanja v regiji poudaril varno in zanesljivo oskrbo z gorivi. Poleg tega bodo skladno s cilji optimiziranja poslovanja za oskrbo slovenskega trga uporabljali tudi Luko Koper in nekatera pristanišča v jugovzhodni Evropi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje